Wisła Płock promuje wyprzedaż koszulek, nawiązując do słynnej reklamy Shopee
Nikt nie ma wątpliwości, że marketing Wisły Płock to ścisły top w kontekście klubów z PKO BP Ekstraklasy. Szerokim echem odbiły się produkcje nawiązujące do słynnej serii gier Grand Theft Auto. Tym razem zespół z Płocka postanowił w wyjątkowy sposób zareklamować wyprzedaż koszulek.
Świetny marketing Wisły Płock
Niektóre kluby piłkarskie mają olbrzymie możliwości, jednakże ich marketing często jest po prostu bardzo przeciętny. Takim przykładem w ostatnim czasie była FC Barcelona, która w pewnym momencie najprawdopodobniej postanowiła obrócić całą sytuację i celowo prowadzi swoje oficjalne kanały w „amatorski” sposób.
Na drugim biegunie jest Wisła Płock, gdzie z pewnością możliwości nie są tak duże jak w topowych europejskich klubach, ale za to pomysły oraz wykonanie budzą spory podziw wśród kibiców. Bardzo głośno było o słynnej prezentacji w stylu GTA.
Reklama w stylu Shopee
Tym razem Wisła Płock postanowiła wypromować wyprzedaż w swoim sklepie, nawiązując do słynnej reklamy Shopee.
Kolejny pomysł ekipy „Nafciarzy” ponownie został bardzo pozytywnie odebrany przez kibiców.
Wojciech Gancarz
Więcej Aktualności
Polska piłka ręczna marzy o odbudowie. Zaczyna od podstaw
Od końcówki października ubiegłego roku funkcję prezesa Związku Piłki Ręcznej w Polsce piastuje Sławomir Szmal. – Zdaję sobie sprawę, że w piłce ręcznej zaczęliśmy proces odbudowy. Inwestujemy przede wszystkim w dzieci i młodzież, a na wyniki tego wszystkiego musimy poczekać – zaznacza były wybitny bramkarz w rozmowie z naszym portalem.