Aktualności 19 lipca 2022

Stadion Atletico Madryt zmienia sponsora tytularnego. Od dzisiaj to Civitas Metropolitano

Od początku istnienia przyzwyczailiśmy się do nazwy Wanda Metropolitano. Teraz jednak Atletico Madryt będzie grać na Civitas Metropolitano. Dzisiaj ogłoszony został nowy partner tytularny drugiego największego stadionu w stolicy Hiszpanii.

Przez najbliższych dziesięć lat będzie obowiązywać nazwa Civitas Metropolitano. Na dzisiejszej konferencji prezes Atletico Enrique Cerezo potwierdził te doniesienia. Warto dodać, że to nie jedyne doniesienia. Wokół obiektu, który funkcjonuje już pięć lat, pojawi się centrum treningowe. Jego głównym punktem będzie mini-stadion z trybunami mieszczącymi 6000 widzów. Dodatkowo wyposażony w bieżnie lekkoatletyczną.

Ponadto powstanie sześć boisk. Skorzysta z nich pierwszy zespół Atletico, a także rezerwy i dwa najstarsze roczniki klubowej akademii. Ponadto w całym ośrodku wybudowane zostaną: ścianka wspinaczkowa, przestrzeń do nauki i ćwiczenia surfingu wraz ze sztuczną falą, 25 kortów do padla.

Nowy sponsor na koszulkach

Również zmienia się główny sponsor klubu. Piłkarze Atletico Madryt od teraz będą biegać z logo WhaleFin na środku koszulki meczowej. To platforma firmy Amber Group jednego z globalnych gigantów zarządzania aktywami cyfrowymi. Umowa została podpisana na pięć lat, a na prezentacji nowego sponsora pojawili się prezes Enrique Cerezo i trener Diego Simeone. Amber Group reprezentował z kolei CEO Michael Wu.