Aktualności 16 maja 2022

Podolski uważa, że Górnik nie wykorzystał jego marketingowego potencjału

autor: Mateusz Mazur

Pierwszy sezon Lukasa Podolskiego w Górniku Zabrze powoli dobiega końca. Za sprawą niemieckiego napastnika byliśmy świadkami bezprecedensowego wydarzenia, gdy po boiskach Ekstraklasy biegał mistrz świata. Sam Podolski uważa jednak, że Górnik nie wykorzystał do maksimum jego potencjału marketingowego. 

Przenosiny Lukasa Podolskiego do Górnika Zabrze początkowo zelektryzowały polskich kibiców. Z biegiem czasu obecność niemieckiego napastnika w Ekstraklasie coraz częściej mogła jednak przechodzić niezauważona. Czy klub z Zabrza zrobił wystarczająco, by za sprawą Lukasa Podolskiego wykonać marketingowy krok naprzód? Sam zainteresowany nie uważa, by tak było.

Potencjał Podolskiego

– Mamy w klubie ludzi, zajmujących się tymi sprawami. W pierwszych tygodniach, miesiącach, było OK, ale potem – moim zdaniem – klub mógł więcej z tego „wyciągnąć”. Ja się staram, ale nie mam udziałów w Górniku, nie jestem prezesem, żeby mówić: zróbmy to czy tamto. Może za parę lat będę jakimś pracownikiem, to będę mógł pewne rzeczy ustawić. Zdziwiło mnie, że przed moim przyjściem do Górnika na papierze było dużo akcji (marketingowych), a zrobione zostało może połowa z tego. To mi się trochę nie podobało – mówi Lukas Podolski