Spotify sponsorem FC Barcelony!
Potwierdziły się doniesienia mediów. Szwedzki serwis streamingowy Spotify będzie sponsorem Barcelony od sezonu 2022/2023. Nazwa firmy pojawi się na froncie koszulki hiszpańskiego zespołu, a obiekt Barcelony nosić będzie nazwę Spotify Camp Nou.
Pierwsze doniesienia o możliwej współpracy pojawiły się na początku tego roku. Barcelona szukała nowego sponsora, gdyż obecny kontrakt z Rakuten obowiązuje tylko do końca sezonu 2021/2022 i obie strony nie podjęły konkretnych negocjacji w sprawie przedłużenia umowy.
Spotify sponsorem Barcelony
Ostatecznie sponsorem Barcelony będzie Spotify, a współpraca zacznie obowiązywać od kampanii 2022/2023. W związku z umową, nazwa firmy pojawi się na froncie koszulek pierwszego zespołu męskiego oraz żeńskiego. Dodatkowo Spotify uzyskało prawa do nazwy stadionu. Od przyszłego sezonu obiekt „Dumy Katalonii” będzie nosić nazwę Spotify Camp Nou.
W oficjalnym komunikacie nie podano szczegółów kontraktu. Według hiszpańskich mediów, Barcelona otrzyma rocznie około 60 milionów euro.
Wojciech Gancarz
Więcej Aktualności
Polska piłka ręczna marzy o odbudowie. Zaczyna od podstaw
Od końcówki października ubiegłego roku funkcję prezesa Związku Piłki Ręcznej w Polsce piastuje Sławomir Szmal. – Zdaję sobie sprawę, że w piłce ręcznej zaczęliśmy proces odbudowy. Inwestujemy przede wszystkim w dzieci i młodzież, a na wyniki tego wszystkiego musimy poczekać – zaznacza były wybitny bramkarz w rozmowie z naszym portalem.