Spotify zostanie sponsorem Barcelony?!
Ważna umowa
Tylko do końca obecnego sezonu obowiązuje umowa Barcelony z firmą Rakuten. Japońska firma najwidoczniej nie zamierza przedłużać współpracy lub po prostu nie może sprostać oczekiwaniom ekipy z Camp Nou. W związku z tym, “Duma Katalonii” prowadzi negocjacje z innymi firmami.
Jak donosił hiszpański “Sport”, zainteresowanie podjęciem współpracy wykazywała chińska firma Tencent. Najwidoczniej musi ona ustąpić miejsca szwedzkiemu gigantowi. Mowa o Spotify.
Spotify wkracza do piłki
Według informacji “Mundo Deportivo”, Barcelona prowadzi zaawansowane rozmowy ze Spotify w sprawie sponsoringu. Logo firmy, której właścicielem jest Daniel Ek, miałoby pojawić się na froncie koszulki, zastępując tym samym Rakuten.
Zainteresowanie Spotify nie może zaskakiwać. Daniel Ek jest fanem Arsenalu i próbował kupić londyński klub. Aktualny właściciel “Kanonierów” – Stan Kroenke odrzucił jednak podejścia wielkiego giganta z rynku streamingowego. Wygląda na to, że szwedzki miliardem obrał nieco inny kierunek.