Aktualności 25 stycznia 2022

Spotify zostanie sponsorem Barcelony?!

Spotify to czołowy serwis strumieniowy oferujący dostęp do muzyki oraz podcastów. Niewykluczone, że logo tej firmy już wkrótce pojawi się na koszulkach Barcelony. Według doniesień Mundo Deportivo, szwedzki serwis prowadzi zaawansowane rozmowy z hiszpańskim klubem.

Ważna umowa

Tylko do końca obecnego sezonu obowiązuje umowa Barcelony z firmą Rakuten. Japońska firma najwidoczniej nie zamierza przedłużać współpracy lub po prostu nie może sprostać oczekiwaniom ekipy z Camp Nou. W związku z tym, “Duma Katalonii” prowadzi negocjacje z innymi firmami.

Jak donosił hiszpański “Sport”, zainteresowanie podjęciem współpracy wykazywała chińska firma Tencent. Najwidoczniej musi ona ustąpić miejsca szwedzkiemu gigantowi. Mowa o Spotify.

Spotify wkracza do piłki

Według informacji “Mundo Deportivo”, Barcelona prowadzi zaawansowane rozmowy ze Spotify w sprawie sponsoringu. Logo firmy, której właścicielem jest Daniel Ek, miałoby pojawić się na froncie koszulki, zastępując tym samym Rakuten.

Zainteresowanie Spotify nie może zaskakiwać. Daniel Ek jest fanem Arsenalu i próbował kupić londyński klub. Aktualny właściciel “Kanonierów” – Stan Kroenke odrzucił jednak podejścia wielkiego giganta z rynku streamingowego. Wygląda na to, że szwedzki miliardem obrał nieco inny kierunek.