Dariusz Szpakowski wraca do komentowania meczów
Trwająca od finałów mistrzostw Europy przerwa Dariusza Szpakowskiego od komentowania meczów piłki nożnej dobiegła końca. 24 listopada legendarnego komentatora będziemy mogli usłyszeć przy okazji spotkania Ligi Mistrzów pomiędzy Manchesterem City i PSG. Powrót Dariusz Szpakowski wraca do pracy w TVP po dwumiesięcznym urlopie. Po raz ostatni głos komentatora mieliśmy okazję usłyszeć podczas ćwierćfinału Euro 2020. […]
Trwająca od finałów mistrzostw Europy przerwa Dariusza Szpakowskiego od komentowania meczów piłki nożnej dobiegła końca. 24 listopada legendarnego komentatora będziemy mogli usłyszeć przy okazji spotkania Ligi Mistrzów pomiędzy Manchesterem City i PSG.
Powrót
Dariusz Szpakowski wraca do pracy w TVP po dwumiesięcznym urlopie. Po raz ostatni głos komentatora mieliśmy okazję usłyszeć podczas ćwierćfinału Euro 2020. Jego nieobecność ma związek z faktem, że dziennikarz zdecydował się przejść na emeryturę, w związku z czym przysługiwał mu sześciotygodniowy urlop. Dariusz Szpakowski nie wróci jednak póki co do komentowania meczów reprezentacji Polski. Wraz z Marcinem Żewłakowem zrelacjonuje jednak przebieg spotkania piątej kolejki fazy grupowej Ligi Mistrzów, pomiędzy Manchesterem City i PSG.
Przypomnijmy, że dziennikarz miał pierwotnie skomentować także finał ostatnich mistrzostw Europy, jednak w ostatniej chwili szef TVP – Marek Szkolnikowski, zdecydował, że Dariusza Szpakowskiego zastąpi w tej roli Mateusz Borek. – Dariusz Szpakowski nie skomentuje finału. Rozmawialiśmy i uznaliśmy, że to będzie najlepsze rozwiązanie dla drużyny @sport_tvppl. Ostatnie tygodnie były dla Darka bardzo trudne emocjonalnie i potrzeba spokoju – przekazał wówczas za pośrednictwem Twittera Szkolnikowski.
Mateusz Mazur
Więcej Aktualności
Rekordowa jesień Betclic 1. Ligi. Wzrost frekwencji, oglądalności i wartości marketingowej rozgrywek
Betclic 1. Liga zakończyła rundę jesienną sezonu 2025/2026 w znakomitej formie. Od lipca do grudnia 2025 widzowie wypełniali stadiony, transmisje biły rekordy oglądalności, a liga umacniała pozycję na rynku sponsorskiego i medialnego zaplecza Ekstraklasy.
