TVP z sublicencją na zimowe igrzyska w Pekinie!
![](https://www.sportmarketing.pl/wp-content/uploads/2021/09/Wojtek-miniatura-15-760x507.png)
![](https://www.sportmarketing.pl/wp-content/uploads/2021/09/Wojtek-miniatura-15-760x507.png)
![](https://www.sportmarketing.pl/wp-content/uploads/2021/09/Wojtek-miniatura-15-760x507.png)
Wielka zmiana
Śmiało można mówić o rewolucji na rynku praw telewizyjnych. Puchar Świata w skokach narciarskich był sztandarową ofertą TVP na jesienną ramówkę. Tymczasem po wielu latach Telewizja Polska nie będzie pokazywać zmagań naszych skoczków. Discovery podjęło bowiem decyzję o braku sprzedaży sublicencji na ten konkretny produkt.
Igrzyska olimpijskie w TVP
Jak się jednak okazuje, obie strony potrafiły dojść do porozumienia w kwestii igrzysk olimpijskich. Biuro prasowe TVN Grupy Discovery poinformowało bowiem serwis wirtualnemedia.pl o sprzedaży sublicencji na igrzyska w Pekinie – Współpracujemy z TVP przy innych prawach sportowych, np. do igrzysk olimpijskich. Miało to miejsce przy okazji Zimowych Igrzysk Olimpijskich Pyeongchang 2018 i tegorocznych Igrzysk Olimpijskich Tokio 2020. Kolejne porozumienie osiągnęliśmy w tym roku w odniesieniu do zbliżających się Zimowych Igrzysk Olimpijskich Pekin 2022.