„We are back” – kampania billboardowa Legii na ulicach Moskwy
Legia Warszawa w środę rozpoczyna grę w fazie grupowej Ligi Europy UEFA 2021/2022. Z okazji powrotu do prestiżowego grona uczestników europejskich pucharów, największy polski klub inauguruje kampanię „We are back”. Wielkoformatowe, elektroniczne billboardy z grafiką przedstawiającą kluczowych piłkarzy Mistrza Polski i hasłem kampanii, umieszczono na elewacji centrum handlowego i centrum biznesowego znajdujących się przy wielkich arteriach komunikacyjnych Moskwy.
We are back
W stolicy Rosji, gdzie legioniści rozegrają pierwszy mecz w fazie grupowej (środa, godz. 16:30), kampania „We are back” jest widoczna w centrum handlowym Horosho przy ul. Koroszewskiej i na Varshavska Sky Business Center przy ul. Warszawskiej. Obie lokalizacje znajdują się w komercyjnych centrach Moskwy i codziennie są odwiedzone przez tysiące osób.
W ramach kampanii „We are back” klub planuje kolejne niestandardowe aktywności przy okazji następnych meczów (rywalami legionistów będą również angielskie Leicester City i włoskie SSC Napoli).
fot. Mateusz Kostrzewa / Legia.com
Wojciech Gancarz
Więcej Aktualności
Rekordowa jesień Betclic 1. Ligi. Wzrost frekwencji, oglądalności i wartości marketingowej rozgrywek
Betclic 1. Liga zakończyła rundę jesienną sezonu 2025/2026 w znakomitej formie. Od lipca do grudnia 2025 widzowie wypełniali stadiony, transmisje biły rekordy oglądalności, a liga umacniała pozycję na rynku sponsorskiego i medialnego zaplecza Ekstraklasy.