Podcast „Sport, Ludzie, Pieniądze” #5: Michał Okoński
Czy w futbolu będzie coraz mniej pieniędzy? Czy piłka nożna to najlepiej wymyślony sport na świecie? Co o świecie i życiu powiedziało nam EURO 2020?
Gościem podcastu był Michał Okoński, publicysta Tygodnika Powszechnego, autor książek „Futbol jest okrutny”, „Światło bramki” i tekstów do Magazynu Kopalnia. Człowiek, który o piłce nożnej potrafi opowiadać w sposób, w jaki nikt inny nie opowiada.
“Sport, Ludzie, Pieniądze” to format, w którym poruszane są zagadnienia związane z szeroko pojętym sportem, marketingiem i sportowym biznesem, ale często wychodzimy w nim poza sztywne ramy. Chcemy by podcast był platformą, na której mogą ścierać sięróżne koncepcje, a osoby działające w branży sportowo – biznesowej będą dzielić się swoimi doświadczeniami, poruszać również trudne tematy i przybliżać wszystkim zainteresowanym specyfikę tej pracy.
Podcast jest efektem współpracy Shark Agency – agencji marketingu sportowego oraz portalu Sport Marketing.
Bartosz Burzyński
Więcej Aktualności
Co wiemy po losowaniu grup mistrzostw świata? Mundial od strony marketingowej
Przyszłoroczny mundial będzie pierwszym w historii, w którym zagra aż 48 drużyn, a mecze odbędą się w 3 krajach-gospodarzach: USA, Kanadzie i Meksyku. 16 miast gospodarzy, 16 stadionów i 104 mecze, jest to ogromne wyzwanie logistyczne. Ale trwają też intensywne działania marketingowe. 5 grudnia miało miejsce losowanie grup MŚ i…