Podcast „Sport, Ludzie, Pieniądze” #3: Jakub Mauricz
Gościem kolejnego odcinka podcastu był Jakub Mauricz. Jeden z najlepszych i najbardziej rozpoznawalnych dietetyków w naszym kraju. Mający na swoim koncie współpracę między innymi z Joanną Jędrzejczyk, Mamedem Chalidowem czy Michałem Materlą.
Dlaczego instagramowe trendy dietetyczne czynią więcej zła niż przynoszą pożytku? Jak chronić się przed zalewem fałszywych informacji? Czy sportowcy oszukują? Jak zainwestować 1 dolara, aby zaoszczędzić 17?
„Sport, Ludzie, Pieniądze” to format, w którym poruszane są zagadnienia związane z szeroko pojętym sportem, marketingiem i sportowym biznesem, ale często wychodzimy w nim poza sztywne ramy. Chcemy by podcast był platformą, na której mogą ścierać się różne koncepcje, a osoby działające w branży sportowo – biznesowej będą dzielić się swoimi doświadczeniami, poruszać również trudne tematy i przybliżać wszystkim zainteresowanym specyfikę tej pracy.
Podcast jest efektem współpracy Shark Agency – agencji marketingu sportowego oraz portalu Sport Marketing.
Bartosz Burzyński
Więcej Aktualności
Co wiemy po losowaniu grup mistrzostw świata? Mundial od strony marketingowej
Przyszłoroczny mundial będzie pierwszym w historii, w którym zagra aż 48 drużyn, a mecze odbędą się w 3 krajach-gospodarzach: USA, Kanadzie i Meksyku. 16 miast gospodarzy, 16 stadionów i 104 mecze, jest to ogromne wyzwanie logistyczne. Ale trwają też intensywne działania marketingowe. 5 grudnia miało miejsce losowanie grup MŚ i…