Rusza kampania Dobroplastu z udziałem Kamila Grosickiego
W lutym Kamil Grosicki został ambasadorem reklamowym firmy Dobroplast, produkującej okna i drzwi. W czwartek światło dzienne ujrzał pierwszy spot z udziałem skrzydłowego reprezentacji Polski.
Ojciec i mąż, a nie piłkarz
Pierwsza odsłona kampanii “Okna dbające o dom” ruszy w maju. Jej celem jest pokazania “Grosika” nie jako sportowca, a zwykłego domatora, w czasie wykonywania różnych czynności codziennych.
– Nie chcemy robić kampanii, w której piłkarz kopie piłkę. Zdecydowaliśmy się na współpracę z Kamilem, bo poza tym, że jest to świetny sportowiec, prywatnie Kamil jest mężem i ojcem, który dba o rodzinę, a czas wolny spędza w domu – powiedziała z rozmowie z portalem “wirtualnemedia.pl”, Joanna Dmochowska, marketing manager z firmy Dobroplast.
Główne aktywności promocyjne skupią się w internecie, między innymi w social mediach 83-krotnego reprezentanta Polski.
Instagram na początek
Na swoim profilu na Instagramie, gracz West Bromwich Albion napisał:”Policzyliśmy z żoną, że w czasie mojej kariery żyliśmy w 7 krajach, w różnych strefach klimatycznych, gdzie nieraz było za chłodno, a nieraz za ciepło. Zawsze jednak najważniejszy był dom i rodzina. Dla mnie kontrakt z Dobroplastem, obecnym w 30 krajach świata, jest szansą aby powiedzieć, jak ważny jest dom i to jak spędzasz w nim każdą chwilę. To jest naprawdę dobry produkt, który zadba o nasz dom, niezależnie od tego, gdzie zdecydujemy się zamieszkać“