Norwedzy wyprodukowali piwo z wizerunkiem Marcelo Bielsy
Rosnąca popularność Marcelo Bielsy ponownie dała o sobie znać. Tym razem, wizerunek argentyńskiego szkoleniowca będziemy mogli zobaczyć na nowym piwie wyprodukowanym w Norwegii.
Budowanie rozpoznawalności Bielsy
Marcelo Bielsa jest obecnie z całą pewnością jednym z najbardziej rozchwytywanych menedżerów piłkarskich. Charyzmatyczny Argentyńczyk dzięki swoim innowacyjnym metodom szkoleniowym stał się niezwykle popularny, a jego praca znalazła uznanie w oczach wielu kibiców i ekspertów. Najlepszym tego wyrazem było zajęcie trzeciego miejsca w plebiscycie na najlepszego trenera 2020 roku FIFA.
Piwo z wizerunkiem argentyńskiego szkoleniowca
Norwescy fani poszli o krok dalej i na tamtejszym rynku pojawiło się piwo z wizerunkiem Marcelo Bielsy. Na butelce widnieje etykieta przedstawiająca twarz Argentyńczyka, a głównym hasłem są słowa „Exactly what we need”. Pierwsze oceny tego trunku nie są najgorsze, co oznacza, że piwo przypadło do gustu konsumentom.
Bartosz Burzyński
Więcej Aktualności
Co wiemy po losowaniu grup mistrzostw świata? Mundial od strony marketingowej
Przyszłoroczny mundial będzie pierwszym w historii, w którym zagra aż 48 drużyn, a mecze odbędą się w 3 krajach-gospodarzach: USA, Kanadzie i Meksyku. 16 miast gospodarzy, 16 stadionów i 104 mecze, jest to ogromne wyzwanie logistyczne. Ale trwają też intensywne działania marketingowe. 5 grudnia miało miejsce losowanie grup MŚ i…
