Wisła Płock reklamuje swój skauting w trakcie… meczu
Kiedy pracują skauci? Podczas meczów. Wczoraj, jeśli ktoś oglądał mecz Wisły Płock z Lechem Poznań, ten mógł niejako znaleźć dla siebie zajęcie w tym temacie. Na bandach reklamowych była reklama klubowego skautingu. Czy może być lepszy czas na reklamę? Informacje przekazał na Twitterze, dyrektor skautingu płockiego klubu Emil Kot. Taki rodzaj reklamy wydaje się być […]
Kiedy pracują skauci? Podczas meczów. Wczoraj, jeśli ktoś oglądał mecz Wisły Płock z Lechem Poznań, ten mógł niejako znaleźć dla siebie zajęcie w tym temacie. Na bandach reklamowych była reklama klubowego skautingu. Czy może być lepszy czas na reklamę?
Informacje przekazał na Twitterze, dyrektor skautingu płockiego klubu Emil Kot.
Taki rodzaj reklamy wydaje się być zdecydowanie najlepszym. Kibic Wisły Płock może pomóc klubowi, a inni też mogą poznać możliwości podjęcia współpracy z klubem Ekstraklasy.
Emil Kot w niedawnej rozmowie z portalem FutbolNews wspominał, że chciałby odzwierciedlić angielski model skautingu. Co to oznacza w praktyce? – Siatki oparte o wolontariuszy, którzy będą szukać w niższych ligach i blisko swoich domów. Dlatego idziemy w ilość. Chcemy mieć ich, jak najwięcej i zwiększać zasięg, a koszt będzie niski. Z biegiem czasu ilość przerodzi się w jakość. Będą chodzić na stadiony i boiska najbliżej swojego domu, a zrobią to na piechotę czy rowerem. Oglądając, co tydzień ten sam zespół na jednym stadionie, jesteś w stanie obejrzeć pół ligi przez całą rundę. Kwestia tylko tego, żeby skupić się na jednostkach, które mogą w najbliższym czasie zasilić szeregi Wisły Płock – wyjaśnił.
Rafał Szyszka
Więcej Aktualności
Rekordowa jesień Betclic 1. Ligi. Wzrost frekwencji, oglądalności i wartości marketingowej rozgrywek
Betclic 1. Liga zakończyła rundę jesienną sezonu 2025/2026 w znakomitej formie. Od lipca do grudnia 2025 widzowie wypełniali stadiony, transmisje biły rekordy oglądalności, a liga umacniała pozycję na rynku sponsorskiego i medialnego zaplecza Ekstraklasy.
