Monika Olejnik i Jakub Błaszczykowski jednoczą siły. „Stop przemocy i nienawiści”
Monika Olejnik i Jakub Błaszczykowski dołączyli do akcji "Stop przemocy i nienawiści". Dziennikarka TVN i były kapitan piłkarskiej reprezentacji Polski zjednoczyli siły i wspierają kampanię #StopPrzemocy i #StopNienawiści.
W wielu szkołach czy domach dochodzi do przemocy, jednak nie wszyscy wiemy, jakie zachowania należy uważać za przemoc. Przemoc to nie tylko uderzanie, szczypanie, bicie, czy popychanie. Wiele światowych i polskich gwiazdy głośno sprzeciwia się takiemu postępowaniu.
Monika Olejnik i Jakub Błaszczykowski biorą udział w kampanii #StopPrzemocy i #StopNienawiści.
„Bardzo doceniam artystów i sportowców, którzy mają odwagę i NIE SĄ OBOJĘTNI. Razem z Kubą Błaszczykowski głośno mówimy #StopPrzemocy #StopNienawiści. Przeraża mnie przemoc w szkołach! Proszę nie bądźmy obojętni! Powiedzmy głośno stop agresji. Pokażmy wsparcie wszystkim, którzy doświadczyli w życiu agresji! Zdjęciem ze szminką na policzku przypominamy z Kubą Błaszczykowskim o ważnej akcji protestu przeciwko przemocy! ” – napisała Olejnik na Instagramie.
„Największe gwiazdy piłki we Włoszech odpowiedzialnie wspierają kobiety w ramach pomysłu #UnRossoAllaViolenza. Piłkarze wszystkich drużyn w Italii wychodzą na boisko z wymalowaną czerwoną szminką kreską na twarzy. Ten znak ma zachęcić kobiety, by nie bały się mówić o przemocy, której doświadczają!!! Tradycyjnie akcje wspierali Gianluigi Buffon, Cristiano Ronaldo, Zlatan Ibrahimović, Piotr Zieliński, Wojciech Szczęsny i inne największe gwiazdy m.in. Alessandro Del Piero. Anicie Włodarczyk, Ołenie Zełenskiej i Jackowi Karnowskiemu – dziękuję za wsparcie akcji. Bardzo proszę – protestujmy razem przeciwko agresji, przeciwko przemocy, przeciwko nienawiść!!” – czytamy we wpisie dziennikarki TVN.

fot. Instagram/Monika Olejnik
Adrian Janiuk
Więcej Artykuły
Rekordowa jesień Betclic 1. Ligi. Wzrost frekwencji, oglądalności i wartości marketingowej rozgrywek
Betclic 1. Liga zakończyła rundę jesienną sezonu 2025/2026 w znakomitej formie. Od lipca do grudnia 2025 widzowie wypełniali stadiony, transmisje biły rekordy oglądalności, a liga umacniała pozycję na rynku sponsorskiego i medialnego zaplecza Ekstraklasy.