13.08.2015 14:39

AZS Koszalin zmienił się

W rozgrywkach 2015/16 Tauron Basket Ligi koszykarze AZS Koszalin będą występować z nowym logotypem. Projekt przygotował znany Kamil Doliwa z Lunatic Agency.

AZS Koszalin zmienił się

Na oficjalnej stronie klubu czytamy: „Logo zostało zbudowane na kształcie przypominającym herb, co podkreśla nawiązanie do tradycji (za trzy lata 50 rocznica powstania koszalińskiego klubu koszykówki) oraz jedności jako koniecznego elementu osiąganiu sukcesu w sporcie.

Najważniejszym elementem nowego emblematu jest symbol orła, którzy związany jest z koszalińską koszykówką od samego początku. Poprzez herb Akademickiego Związku Sportowego, po nową Spółkę Akcyjną orzeł zawsze był utożsamiany z Koszalinem. Orzeł symbolizujący chwałę, geniusz, heroizm, zwycięstwo, cechy które identyfikują koszalińską drużynę. Jego drapieżna postawa podkreśla gotowych do walki w każdym meczu zawodników AZS jak i kibiców, którzy dzielnie wspierają swój klub w każdym pojedynku.”

– Gdy zaczęliśmy myśleć nad zmianą logotypu w zeszłym sezonie, od początku nasze przesłanie było jasne – orzeł ma być orłem z prawdziwego zdarzenia. Dostojnym, ale też drapieżnym i wzbudzającym respekt. Takim, jakim ma być nasz zespół. Myślę, że udało się to osiągnąć, a utrzymana kolorystyka z poprzedniego logo pokazuje, że barwy i tradycja to dla klub rzecz najważniejsza. To logo będzie też dużo łatwiejsze to wykorzystania w celach marketingowych i promocyjnych, co mam nadzieję kibice odczują już w październiku – podkreślił Piotr Kwiatkowski, dyrektor klubu.

Udostępnij
Bartosz Burzyński

Bartosz Burzyński