Resovia dla sponsorów
Na spotkanie zaproszono nie tylko przedstawicieli sponsorów, którzy współpracują z klubem (jak choćby Asseco, Blue Diamond, Leżajsk, Handlopex), ale także osoby reprezentujące lokalne władze samorządowe.
Konferencja była okazją do podsumowania sezonu i przedstawienia marketingowego potencjału klubu. Okazuje się, że jest się czym chwalić. W sezonie 2012/2013 Asseco Resovia Rzeszów zdołała sprzedać 3,15 tysiąca karnetów (95% z dostępnych). Średnie zapełnienie hali wyniosło zaś aż 98%.
Na Facebooku drużyna posiada bazę 40 tysięcy fanów, a strona internetowa klubu odsłaniana była ponad 10 milionów razy. Imponująca jest także liczba osób, które chciały nabyć bilety na mecze play-off – wynosi bowiem około 120 tysięcy.
W minionym sezonie telewizyjne zainteresowanie meczami Resovii Reszów było ogromne. Na 45 rozegranych spotkań aż 34 obejrzeć można było na srebrnym ekranie (75%).
Także jeśli chodzi o informacje prasowe rzeszowski klub dominował zdecydowanie nad pozostałymi ekipami PlusLigi. W prasie wspominano o Resovii 4,2 tysiąca razy, a w internecie 11,6 tysięcy co w sumie daje liczbę 15,8 tysiąca informacji. Żadne inne miasto w Polsce nie zyskuje tak wiele na siatkówce jak Rzeszów – wartość ekspozycji tego ośrodka miejskiego przy okazji meczów Resovii wyceniono na 6,2 miliony złotych.
Jeśli chodzi zaś o łączną wartość reklamy sponsorów klubu wyniosła ona ponad 63,8 miliona złotych dzięki liczbie ekspozycji przekraczającej 240 tysięcy.