Z kraju 13 kwietnia 2020

Prezes PGE Skry o obecnej sytuacji

PGE Skra Bełchatów to czołowy klub siatkarskiej PlusLigi. Prezes ligowca, Konrad Piechocki, odniósł się do obecnej sytuacji spowodowanej epidemią.


– Zapadła jedyna słuszna decyzja o zakończeniu rozgrywek ligowych. Nie jest to wszystko łatwe, ale trzeba się z tym zmierzyć. Teraz najważniejsze jest bezpieczeństwo i tą drogą chciałbym zaapelować do wszystkich, byśmy zostali w domu i nie wychodzili z niego bez konkretnej przyczyny – wyjaśnił w rozmowie z oficjalną stroną.

– Odniósł się też do marketingowych działań swojego klubu. – Kreatywność w naszym klubie była zawsze (…) Pod względem marketingu w minionym sezonie realizowaliśmy przedmeczowe studio na Facebooku czy rozpoczęliśmy podróżowanie po Polsce na wyjazdowe mecze PGE Skry naszym sklepem mobilnym. To świadczy o tym, że cały czas analizujemy i wyciągamy odpowiednie wnioski, również wobec oczekiwań naszych sponsorów. Obecna sytuacja na pewno zmieniła proporcje w ich promocji oraz realizowaniu programów sponsorskich, ale dość szybko rozpoczęliśmy realizację pewnych działań, które są zauważane przez odbiorców. Przed nami kolejne projekty: oglądanie materiałów video jak meczu siatkówki czy wprowadzenie oficjalnej aplikacji mobilnej PGE Skry, co chcemy zainaugurować zaraz po świętach. Co ważne, na bieżąco analizujemy wszystkie nasze nowe rozwiązania. Patrzymy, co jest dobre, a co można zrobić jeszcze lepiej – powiedział Piechocki.

Wyjaśnił też, dlaczego tak chętnie siatkarze PGE Skry angażują się w działania marketingowe. – Siatkarze PGE Skry reprezentują wysoki poziom sportowy, ale też mają ogromny potencjał wizerunkowy. Są tego świadomi, a my jako klub przygotowujemy działania, w których mogą się wykazać, zaangażować, a także przekazać pewien przekaz informacji do kibiców, a przy tym edukować ich, wpływać na ich poczucie humoru oraz nastawienie. Ten czas jest trudny dla wszystkich, również dla całej drużyny PGE Skry Bełchatów. Siatkarze przecież dbają teraz nie tylko o siebie, ale również o swoich bliskich. Najbardziej cieszy fakt, że mimo wymagań, które mają teraz na co dzień, realizują wszystkie nasze prośby dotyczące działań marketingowych, a proszę mi wierzyć – jest ich całkiem sporo. Cały klub ma świadomość, że razem jesteśmy silniejsi – zakończył.