Z kraju 19 marca 2020

OSHEE rusza z akcją #aktywniewdomu

Żeby zachęcić Polaków do aktywności fizycznej marka OSHEE rusza z akcją #aktywniewdomu.


W ramach działań nawiązała współpracę z ekspertem, trenerem personalnym i zawodnikiem crossfitu Łukaszem Gilem.

Kampania będzie koncentrować się w mediach społecznościowych grupy OSHEE, gdzie w ciągu najbliższego tygodnia będą publikowane pomysły na treningi z wykorzystaniem sprzętu dostępnego w każdym domu, takiego jak butelki, krzesła, czy… kije od szczotek. 

– Tym, którzy potrzebują intensywnego i wszechstronnego treningu, serdecznie polecam crossfit. Do większości ćwiczeń nie jest potrzebny żaden sprzęt. Ogromną zaletą crossfitu jest też to, że wysiłek jest intensywny, ale krótkotrwały. Wystarczy 30-40 minut dziennie na trening, a mięśnie na pewno go odczują. Dzięki temu zostaje dużo czasu na inne zajęcia – podkreśla Gil, którego treningi i porady będą udostępniane w mediach społecznościowych Grupy OSHEE.

Pierwszy trening z Rafałem Gilem zostanie udostępniony Polakom już w najbliższy czwartek i będzie to trening solo. Specjalista od crossfitu przygotuje również treningi do wykonania w parze, a także trening dla całej rodziny.

– Ruch jest jednym z najlepszych sposobów na zwiększanie odporności, obok odpowiedniej diety, czy zadbania o niezbędne mikroelementy, które dostarczają napoje witaminowe OSHEE i nasze batony bogate w witaminy i minerały. Dlatego właśnie chcemy pomóc Polakom w tym trudnym czasie zadbać o siebie i poprawić formę. W ramach akcji #aktywniewdomu podzielimy się najlepszymi sposobami na trening w czterech ścianach – dodaje Tomasz Dziedzic, brand manager OSHEE Polska, jeden z inicjatorów akcji zachęcającej Polaków do ćwiczenia również w czasie izolacji domowej.