Z kraju 9 marca 2020

Superliga z nową PR manager

Superliga sp. z o.o., odpowiedzialna za zarządzanie najwyższą klasą rozgrywek piłki ręcznej w Polsce, PGNiG Superligą i PGNiG Superligą Kobiet, ma nową PR manager.


Do zespołu dołączyła Monika Kubacka, która w ostatnim czasie pracowała w Attention Marketing Sp. z o.o., gdzie odpowiadała za działania PR dla klientów spółki. W ramach struktur agencyjnych tworzyła content i strategię komunikacji dla takich marek jak The Adecco Group, Krajowi Producenci Leków czy 4Flex.

Wcześniej związana była z branżą fintech, a w latach 2014-2016 pełniła funkcję rzeczniczki prasowej Związku Harcerstwa Polskiego, gdzie odpowiadała za realizację kompleksowej strategii komunikacji integrującej działania centrali z regionami, a także zarządzanie sytuacjami kryzysowymi. Prócz pracy dla Superligi, będzie również wspierać wizerunkowo wieloboistę Pawła Wiesiołka i paraolimpijkę, pływaczkę Oliwię Jabłońską. Jest absolwentką dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim.

– Superliga rozwija się niezwykle dynamicznie budując swoją mocną pozycję wśród polskich zawodowych lig sportowych. Za osiąganymi wzrostami wskaźników medialnych i marketingowych, sięgającymi nawet kilkuset procent rocznie, stoi profesjonalny zespół, który jest ogromną wartością naszej organizacji. W najbliższych miesiącach planujemy wdrażanie kolejnych projektów biznesowych, które będą stanowiły dalszy motor napędowy dla zawodowych lig piłki ręcznej. Aby to uczynić, wzmacniamy strukturę kolejnym wysokiej klasy specjalistą. Jestem przekonany, że kompetencje Pani Moniki Kubackiej pomogą nam w dalszej budowie spójnej komunikacji wokół rozgrywek, a w szczególności, w zwiększeniu ich medialności oraz integrację komunikacji z klubami i mediami w regionach. – mówi Piotr Należyty, wiceprezes Superliga Sp. z o.o.

Do zadań Kubackiej będzie należało zarządzanie całością działań PR w spółce, w tym wsparcie w tworzeniu i wdrożeniu strategii komunikacji PGNiG Superligi i PGNiG Superligi Kobiet w kolejnych sezonach, Media Relations, a także wsparcie w obszarze PR klubów biorących udział w rozgrywkach ligi.