Z kraju 2 lutego 2020

Milka i stategiczna współpraca z Małyszem

Adam Małysz, w przeszłości gwiazda skoków narciarskich, obecnie dyrektor w Polskim Związku Narciarskim, związał się z Milką.

Marka znana z czekolad ogłosiła nawiązanie strategicznej współpracy z byłym sportowcem. Będzie on opiekunek inicjatywy „Milka. Sercem z Młodymi Skoczkami”. Jej celem jest wspieranie przyszłych mistrzów na początku ich drogi na szczyt.

Program jest elementem długofalowej kampanii „Milka. Sercem z Naszymi”, w ramach której marka kontynuuje m.in. nawiązaną w ubiegłym roku współpracę z Polskim Związkiem Narciarskim oraz sponsoring kadry A.

– Nie mogliśmy wyobrazić sobie lepszego opiekuna projektu Milka. Sercem z Młodymi Skoczkami niż Adam Małysz. Dla przyszłych sportowców jest on prawdziwym wzorem i inspiracją. Dla zespołu marki Milka – nieocenionym wsparciem w określeniu potrzeb przyszłych mistrzów – powiedział Krzysztof Dłużniewski, brand manager Milka.

– Cieszę się, że Milka nie koncentruje się jedynie na mistrzach, ale konsekwentnie inwestuje również w ich przyszłych następców. Eliminowanie braków sprzętowych, czy szkolenia dla trenerów, to działania, które z pewnością przyniosą efekty w przyszłości – dodał Małysz w momencie startu kampanii „Milka. Sercem z Naszymi”.

Kampania pod hasłem „Milka. Sercem z Naszymi”, która wystartowała wraz z rozpoczęciem sezonu skoków narciarskich 2019/2020, cieszy się silnym wsparciem 360 stopni. Materiały z wizerunkiem polskiej Kadry A można zobaczyć w telewizji, digitalu oraz w punktach sprzedaży w całej Polsce.