Z kraju 29 listopada 2019

Ekstraklasa Games z partnerem… muzycznym

Oficjalnym partnerem muzycznym turnieju Ekstraklasa Games zostało Prosto Label -jedna z najstarszych wytwórni hip-hopowych w Polsce.

Współpracę promuje klip z udziałem duetu raperów – Rufuz/Małach. Razem z dwoma profesjonalnymi graczami esportu zachęcają fanów do udziału w największym turnieju EA Sports FIFA w Polsce.

W ramach współpracy Prosto Label przygotowało dedykowaną playlistę na Spotify dla uczestników Ekstraklasa Games.

– Współpraca z wytwórnią Prosto Label odważnie łączy światy esportu i muzyki. Doskonale zdajemy sobie sprawę z popularności marki Prosto wśród fanów hip-hopu. Dedykowana playlista od Prosto będzie z pewnością ciekawym dodatkiem dla uczestników Ekstraklasa Games. Ponadto, chcemy zapewnić, że to nie koniec naszych działań w sferze promocji turnieju. W najbliższych tygodniach będziemy odkrywać kolejne karty – mówi Marcin Mikucki, dyrektor departamentu komunikacji, marketingu i wprzedaży w Ekstraklasie S.A.

Druga edycja rozgrywek ruszyła 14 listopada, ale zapisy wciąż trwają. Rozgrywki zaliczają się do grona turniejów na licencji FIFA 20 Official League Qualifier. Oznacza to, że najlepsi gracze rywalizują w turnieju także o punkty do rankingu FIFA 20 Global Series i możliwość walki o awans na Mistrzostwa Świata FIFA eWorld Cup.