Polska Liga Siatkówki wzmacnia szyki
Kontrakt podpisano z marką Komodo Energy Drink. Umowę parafowano na rok, a w jej ramach napoje będą promowane w PlusLidze, Lidze Siatkówki Kobiet oraz KRISPOL 1. Lidze Mężczyzn.
– Bardzo się cieszę, że mamy kolejnego nowego partnera, który chcę się rozwijać razem z polską ligową siatkówką – mówi Paweł Zagumny, prezes zarządu PLS S.A. – Jestem przekonany, że obaj partnerzy zyskają na tej współpracy. Witam w gronie naszej siatkarskiej rodziny firmę Komodo Energy Drink. Liczę, że to początek bardzo udanej relacji pomiędzy naszymi firmami – dodaje.
– Jesteśmy bardzo dumni i jest to dla nas wyróżnienie oraz ogromna przyjemność, że możemy dołożyć „małą cegiełkę” do rozwoju i popularyzacji polskiej piłki siatkowej – mówi Marcin Krasnodębski, właściciel marki. – Jesteśmy również przekonani, że nasze partnerstwo i współpraca wpłynie pozytywnie na rozwój i wzrost rozpoznawalności naszych produktów na rynku w Polsce.
To już kolejny nowy partner Polskiej Ligi Siatkówki, która przed startem obecnych sezonów pozyskała do współpracy m.in. takie marki, jak STS, 4F, Wirtualną Polskę, czy Radio ZET.