Czy TVP może być zadowolone z Euro 2020?
Zakończyły się eliminacje do UEFA Euro 2020, w których reprezentacja Polski awansowała do turnieju głównego.
Mecze transmitowała Telewizja Polska, która, o czym informuje „Press”, uzyskała 73 mln zł z reklam. Spotkania pokazywane przez TVP 1 i TVP 2 uzbierały cennikowe 63,95 mln, a 9,06 dorzuciło TVP Sport. Oczywiście, dane te nie uwzględniają rabatów.
Warto dodać, że średnia oglądalność 10 meczów na TVP 1 i TVP 2 wyniosła 3,78 mln widzów. To oznacza średnio średnio 25,94% udziału w rynku w grupie ogólnej i 27,97% w grupie komercyjnej. TVP Sport średnio zgromadziło 832,5 widzów.
Co ciekawe, wpływy reklamowe Polsatu Sport z reklam wyniosły cennikowo 3,7 mln, a średnia oglądalność to 627,3 tys. widzów.

Bartosz Burzyński
Więcej Z kraju
ORLEN OIL sponsorem tytularnym najważniejszego żużlowego wydarzenia na świecie
Największy na świecie żużlowe wydarzenie odbędzie się w Warszawie 17 maja br. Jego sponsorem tytularnym został ORLEN OIL. Tym samym pełna nazwa brzmi 2025 ORLEN OIL FIM SPEEDWAY GRAND PRIX POLSKI – WARSZAWA.
![Prezes Miedzi Legnica: „Akademia Piłkarska to nasze oczko w głowie” [WYWIAD]](https://www.sportmarketing.pl/content/uploads/2025/04/Tomasz_Brusilo_fot_B_Hamanowicz_miedzlegnica_eu-768x511.jpg)


