Schmeichel globalnym ambasadorem STS

Jej globalnym ambasadorem został Peter Schmeichel. Piłkarz wraz z Manchesterem United pięciokrotnie wywalczył mistrzostwo Anglii, w 1999 roku zdobył puchar Ligi Mistrzów, a w 1992 roku z reprezentacją Danii wygrał Mistrzostwo Europy UEFA.
Od jesieni 2019 roku Duńczyk będzie globalnie współpracował z STS na wszystkich rynkach, w których działa bukmacher. STS wraz z kampanią z Peterem Schmeichelem odświeża również identyfikację wizualną i logotyp.
– Nowe logo wizualnie reprezentuje podstawowe wartości, które jako marka mamy wpisane w nasze DNA – nowoczesność, dynamikę oraz silny i sportowy charakter. W naszej komunikacji niezmiennie stawiamy w centrum uwagi ludzi, którzy pasjonują się sportem, dzięki czemu mają wystarczające umiejętności, żeby dobrze typować. Twarzą najnowszej jej odsłony jest utytułowany i doskonale znany na całym świecie Peter Schmeichel. Piłkarz – z polskimi korzeniami – jest doskonałym przykładem tego, że odważni wygrywają. Podjął wyzwanie i zdecydował się na wyjazd za granicę, który okazał się drogą do licznych sukcesów w świecie sportu. Jest to niezwykle bliskie naszej filozofii związanej z ekspansją zagraniczną STS – mówi Mateusz Juroszek, prezes STS.
Spółka – za sprawą licznych inwestycji w rozwój oferty zakładów, nowoczesnych technologii oraz nowych funkcjonalności dla użytkowników STS – w ostatnich 6 latach zwiększyła przychody ponad dziesięciokrotnie – z 220 mln zł do 2,41 mld zł. STS od lutego 2019 roku rozpoczął działalność na kilkunastu rynkach europejskich.