Z kraju 22 września 2019

Szczegóły kampanii PKO BP i Ekstraklasy

Ruszyła kampania reklamowa PKO Banku Polskiego i Ekstraklasy promująca rozgrywki piłkarskie i wspólne kibicowanie na stadionach.


Pod hasłem „Gramy Razem” kampania przedstawia wsparcie, jakiego udziela lidze partner tytularny PKO Bank Polski. Spoty emitowane są na antenie ogólnopolskich stacji telewizyjnych oraz w kanałach tematycznych. Równolegle działania reklamowe obejmują serwisy internetowe, aplikacje mobilne i szerokie spektrum kanałów social media. Planowaniem i zakupem mediów zajął się Havas Media. Kampania będzie trwała do 15 października.

– Hasło naszej wspólnej kampanii „Gramy Razem”, to sygnał całego środowiska biznesowo-sportowego, jaki kierujemy do wszystkich fanów, których widujemy co tydzień na stadionach PKO Ekstraklasy. Chcemy grać razem z każdym kibicem z osobna. Niezależnie, czy ten kibic kupuje bilet na sektor VIP, trybunę rodzinną, czy przez 90 minut ogląda mecz na stojąco i dopinguje głośno swój ukochany zespół. Jesteśmy przekonani, że pozytywne emocje można znaleźć w każdym miejscu stadionu. Jesteśmy sponsorem tytularnym rozgrywek, więc wprowadzamy szereg akcji i udogodnień zarówno dla kibiców jak i osób podejmujących decyzje w strategicznych obszarach 16 klubów. Ostatnio zainaugurowany Program Partnerski łącznie z wcześniej podpisaną umową sponsorską może wesprzeć polską piłkę kwotą nawet 100 mln zł. – mówi Mariusz Chłopik, dyrektor biura Ekstraklasy i Gamingu w PKO Banku Polskim.

Spoty w ramach najnowszej kampanii można obejrzeć na antenach TVP 1 i TVP 2, a także na kanałach tematycznych Telewizji Polskiej i Polsatu. Wspierająco reklamy emitowane są też m.in. na stronie głównej „Wirtualnej Polski”, w serwisach należących do grupy ZPR, a także poprzez aplikacje sportowe. Działania reklamowe prowadzone są też w szerokim zakresie w mediach społecznościowych – na Facebooku, Instagramie i Twitterze.

– Jako sponsor tytularny rozgrywek PKO Bank Polski od samego początku bardzo ambitnie i aktywnie wspiera Ekstraklasę i występujące w niej kluby. Realizowana wspólnie kampania to kolejny projekt, przez który zachęcamy fanów piłki nożnej do wspólnego kibicowania na stadionach. W spotach wykorzystano ujęcia z rozegranych w ramach Ekstraklasy meczów oraz fabularyzowane sceny z udziałem pracowników, przedstawicieli i klientów PKO Banku Polskiego. W ten sposób z przymrużeniem oka pokazujemy, jak żywe emocje towarzyszą kibicom podczas piłkarskich spotkań, jednocześnie zapraszając ich na stadiony, byśmy mogli przeżywać je razem – mówi Marcin Mikucki, dyrektor departamentu komunikacji, marketingu i sprzedaży w Ekstraklasie S.A.

W ramach kampanii powstał 50 sekundowy spot reklamowy i jego skrócona wersja, którego koncepcję kreatywną przygotował Jacek Pawlak i Jane Stoykov, a wyreżyserował Marcin Serafin z Ekstraklasa Live Park. Projekt koordynowała Agencja Warszawa, produkcją zajęła się Film Produkcja, zaś postprodukcją Orka i Juice.