Zina zyskała marketingowe wsparcie
PPH Optim, właściciel marki ZINA, zawarł umowę z SYSKO. Firma ta zajmie się budowaniem strategii marketingowej, a także będzie pełniła funkcję „ZINA Marketing Office”.
Umowa została podpisana na trzy lata. SYSKO na rynku marketingu sportowego działa od 2000 roku. Głównie zajmuje się wdrażaniem strategii marketingowych, zarządzanie w sporcie oraz organizacją opraw artystycznych imprez sportowych.
– Jesteśmy naprawdę dumni, iż możemy pracować dla ZINY. Mamy nadzieję, że opracowana przez nas strategia da marce ZINA pozytywnego „kopa” – powiedział Michał Sieczko, prezes SYSKO.
– Produkując profesjonalną odzież dla sportowców, zdajemy sobie sprawę, że profesjonalny marketing to podstawa. Stąd podjęcie współpracy z SYSKO SportMarketing i stworzenie ZINA Marketing Office – dodał Leszek Cieślak, współwłaściciel marki ZINA.