Z kraju 14 lipca 2011

Zina zyskała marketingowe wsparcie

PPH Optim, właściciel marki ZINA, zawarł umowę z SYSKO. Firma ta zajmie się budowaniem strategii marketingowej, a także będzie pełniła funkcję „ZINA Marketing Office”.
\"\"
Umowa została podpisana na trzy lata. SYSKO na rynku marketingu sportowego działa od 2000 roku. Głównie zajmuje się wdrażaniem strategii marketingowych, zarządzanie w sporcie oraz organizacją opraw artystycznych imprez sportowych.
 
– Jesteśmy naprawdę dumni, iż możemy pracować dla ZINY. Mamy nadzieję, że opracowana przez nas strategia da marce ZINA pozytywnego „kopa”  – powiedział Michał Sieczko, prezes SYSKO.
 
– Produkując profesjonalną odzież dla sportowców, zdajemy sobie sprawę, że  profesjonalny marketing to podstawa. Stąd podjęcie współpracy z SYSKO SportMarketing i stworzenie ZINA Marketing Office – dodał Leszek Cieślak, współwłaściciel marki ZINA.