Tour de Pologne nadal może liczyć na Totalizator
Należąca do Totalizatora Sportowego marka LOTTO po raz kolejny została partnerem strategicznym Tour de Pologne.
Tegoroczny wyścig kolarski nawiązuje do stulecia Polskiego Komitetu Olimpijskiego i będzie rozgrywany jako „Wyścig Pokoleń”.
Jak podkreśliła, Aida Bella – dyrektor biura rzecznika prasowego Totalizatora Sportowego, Tour de Pologne jest jednym z najważniejszych wydarzeń sportowych, którego znaczenia dla kolejnych pokoleń miłośników kolarstwa nie sposób wyliczyć.
– Przy tak niezwykłym projekcie nie mogło zabraknąć Totalizatora Sportowego i jego marki LOTTO. Jestem pewna, że nasza obecność uskrzydli wszystkich startujących i pozwoli im osiągnąć znakomite wyniki – dodała.
Podczas wyścigu kolarze będą walczyć także o niebieską koszulkę i zwycięstwo w klasyfikacji „Najaktywniejszy Zawodnik LOTTO”.
76. Tour de Pologne UCI World Tour odbędzie się w dniach 3-9 sierpnia. Kolarze wystartują z Rynku Głównego w Krakowie i po pokonaniu siedmiu etapów o łącznej długości ponad 1 060 kilometrów zakończą wyścig w Bukowinie Tatrzańskiej.

Bartosz Burzyński
Więcej Z kraju
„Hydrate for Great Moments” – nowa kampania OSHEE z Igą Świątek
OSHEE, lider w segmencie napojów funkcjonalnych - rozpoczyna nowy rozdział w swojej komunikacji. Marka właśnie wystartowała z nową kampanią "Hydrate for Great Moments" z udziałem globalnej ambasadorki Igi Świątek. To odpowiedź na zmieniający się styl życia konsumentów - dynamiczny, pełen osobistych ambicji i codziennych momentów, które zasługują na uwagę.



