MH Automatyka Gdańsk nie zmienia piwa
Pomorski Klub Hokejowy 2014, który w Polskiej Hokej Lidze gra pod nazwą MH Automatyka Gdańsk, przedłuża ważną umowę.

Na sezon 2018/19 zawarto kontrakt z Kompanią Piwowarską, właścicielem marki Tyskie.
Współpraca między stronami rozpoczęła się w 2014 roku. Tym samym będzie to już piąty rok wspólnej kooperacji.
– Jesteśmy dumni z posiadania w portfolio sponsorskim tak ważnego partnera, jakim jest dla nas Kompania Piwowarska. To kolejny rok naszej współpracy, podczas której zawsze staramy się kreatywnie wykorzystywać wzajemnie potencjał naszych organizacji. Dziękujemy za zaufanie i cieszymy się, że podpisana umowa gwarantuje nam współpracę w sezonie 2018/2019, ale po obu stronach jest chęć, aby w kolejnych latach nadal podążać wspólną drogą. – powiedział Bartosz Purzyński, prezes Pomorskiego Klubu Hokejowego 2014.

Bartosz Burzyński
Więcej Z kraju
Prezes Miedzi Legnica: „Akademia Piłkarska to nasze oczko w głowie” [WYWIAD]
Tomasz Brusiło, prezes występującej w Betclic 1. Lidze Miedzi Legnica, w rozmowie ze SportMarketing.pl przedstawia strategię sponsoringową klubu z Dolnego Śląska. Przybliża przedsięwzięcia marketingowe i zwraca uwagę na to, jak istotną rolę w rozwoju sportowym zespołu odgrywa klubowa akademia.![Prezes Miedzi Legnica: „Akademia Piłkarska to nasze oczko w głowie” [WYWIAD]](https://www.sportmarketing.pl/content/uploads/2025/04/Tomasz_Brusilo_fot_B_Hamanowicz_miedzlegnica_eu-1024x682.jpg)



