Z kraju 16 czerwca 2018

Boniek o parówkach i Nawałce

Adam Nawałka przed Mistrzostwami Świata FIFA w Rosji wziął udział w wielu kampaniach reklamowych. Jak ocenia aktywność selekcjonera jego przełożony?


– Z Adamem rozmawiamy na wiele tematów, takich i siakich, nie tylko o futbolu. Natomiast o jego strategii reklamowej nigdy nie dyskutowaliśmy, bo to są jego suwerenne wybory. Podejrzewam zresztą, że gdyby ktoś zaoferował tak dobre warunki jak Nawałce za te parówki na przykład panu, to też pozbyłby się pan wszelkich oporów. Powtórzę jednak, że nie wnikam w te kwestie, skoro Adam uznał, że to dla niego odpowiedni brand, to po prostu jego sprawa – przyznał Zbigniew Boniek, prezes Polskiego Związku Piłki Nożnej, w rozmowie z Adamem Godlewskim z katowickiego „Sportu”.

Przypomnijmy, iż Adam Nawałki promuje między innymi takie marki jak Berlinki, Samsunga, Warkę, czy też 4MOVE.