Z kraju 31 maja 2018

Gmoch ambasadorem marki telewizorów

Jacek Gmoch to jedna z najbardziej barwnych postaci w polskiej piłce nożnej. I ciągle chętnie sięgają po niego różne firmy.

Zbliżają się Mistrzostwa Świata FIFA to i jego usługami zainteresowanie było większe. Umowę podpisał z LG.

Stał się twarzą kampanii reklamowej „Telewizor powołany na mundial”, która promuje nową linię telewizorów LG OLED TV z technologią ThinQ.

Działania wystartowały 28 maja i będą prowadzone do ostatniego meczu na mundialu. Jacek Gmoch, były selekcjoner, pojawi się w serii filmów.

– Nawiązaliśmy współpracę z Jackiem Gmochem podziwiając jego dokonania jako wybitnego trenera, twórcy „banku informacji” oraz prekursora metod analitycznych w piłce nożnej, co przyczyniło się do sukcesów jego drużyn. Analityczna osobowość trenera jest szczególnie ważna dla LG, które wiąże się z ikonami reprezentującymi wartości marki. W tym przypadku Jacek Gmoch doskonale wpisuje się w koncept komunikacji telewizorów OLED bazujących na platformie analitycznej ThinQ AI – mówi Marcin Kubiszak, Marketing Manager działu Home Entertainment w LG Electronics Polska.

Za koncept kreatywny oraz przygotowanie materiałów do kampanii wraz z produkcją wideo z udziałem trenera Jacka Gmocha, odpowiada agencja The Digitals. Za planowanie i zakup mediów odpowiada agencja METs, a działania PR – Agencja Monday.