Z kraju 27 kwietnia 2018

4F wesprze Turniej Czterech Skoczni

4F, polska marka produkująca odzież i sprzęt sportowy, należąca do OTCF, podpisała ważny kontrakt.


Otóż będzie sponsorem prezentującym Turnieju Czterech Skoczni. Tym samym logo brandu będzie widoczne między innymi na bandach LED, w gnieździe trenerskim, na belce startowej, jak i na planszy za belką oraz bramce wyjściowej na zeskoku.

– Jesteśmy szczęśliwi, że zostaliśmy oficjalnym sponsorem Turnieju Czterech Skoczni. Oprócz naszych już istniejących partnerstw, Turniej Czterech Skoczni, jako najbardziej prestiżowe wydarzenie w skokach narciarskich, jest dla nas idealną platformą do promowania naszej marki w całej Europie. To partnerstwo odzwierciedla nasze plany i ambicje, aby stać się znaną marką na całym świecie – powiedział Igor Klaja, prezes zarządu OTCF.

Kontrakt został wynegocjowany przez agencję Infront, która jest właścicielem praw do transmisji zawodów w skokach narciarskich oraz oficjalnym partnerem marketingowym Niemieckiego i Austriackiego Związku Narciarskiego, czyli organizatorów cyklu. Umowa będzie obowiązywać przez cztery lata.