Z kraju 11 lipca 2014

Lech z Lechem

Wicemistrz Polski w piłce nożnej, Lech Poznań, porozumiał się z Kompanią Piwowarską w zakresie sponsoringu klubu przez markę Lech Pils.

Będzie ona sponsorem głównym drużyny, a w ramach umowy logo firmy pojawi się na tylnej stronie koszulki, tuż pod numerem zawodnika.
 
Kontrakt zawarto na trzy lata i zapewnia marce obecność na eksponowanym miejscu podczas wszystkich meczów rozgrywanych w ramach Ekstraklasy, Pucharu Polski oraz meczów w europejskich pucharach. 
 
– Jesteśmy zadowoleni z dotychczasowej  współpracy z Lechem Poznań. Wspólnie staraliśmy się wykraczać poza ramy sponsoringu, organizując szereg aktywności dla mieszkańców Wielkopolski, a zwłaszcza dla kibiców poznańskiej drużyny. Zarówno Lech Pils, jak i Lech Poznań, to symbole tego regionu, dlatego też rozszerzenie naszej współpracy było naturalnym krokiem – powiedział Robert Wesoły, dyrektor sprzedaży regionu Zachód Kompanii Piwowarskiej.
 
– W ciągu dwóch lat wspólnej pracy zespół zdobył dwukrotnie wicemistrzostwo Polski. Wierzymy, że przy naszym zaangażowaniu uda się osiągnąć wyższe cele na krajowym i europejskim „podwórku”  – dodał.
 
– Kiedy dwa lata temu ogłaszaliśmy naszą współpracę, mówiliśmy o otwarciu nowego rozdziału naszych relacji. W dwóch kolejnych sezonach byliśmy wicemistrzami Polski – stwierdził Karol Klimczak, prezes KKS Lech Poznań.
 
– Teraz wchodzimy na wyższy poziom, czas zatem również na powrót na tron i o niego chcemy walczyć. Od tego sezonu marka Lech Pils będzie widoczna na koszulkach meczowych, jej logotyp będzie się znajdował pod numerem każdego pełnoletniego zawodnika. Cieszę się, że Lech Poznań i Lech Pils jako dwa bardzo rozpoznawalne symbole Wielkopolski, pozostają razem w walce o najwyższe cele – zakończył.