Z kraju 8 lutego 2014

Kto wspomoże Lecha?

W czerwcu logotyp firmy bukmacherskiej STS zniknie z koszulek piłkarzy Lecha Poznań. Kto zajmie miejsce na trykotach zawodników i ile za nie zapłaci?

Za niespełna pół roku wygasa umowa wiążąca klub Lech Poznań z firmą STS, która obecnie umieszcza swoje reklamy na przedniej części koszulek piłkarzy tej drużyny. Już teraz wiadomo, że kooperacja może nie zostać przedłużona, ponieważ w grę o stroje „Kolejorza” włącza się kilka potężnych firm.

Z pewnością poważnymi kandydatami do zajęcia miejsca STS są potężne przedsiębiorstwa z branży energetycznej – Enea i Tauron. Podobno w grę wchodzą nawet kwoty rzędu 3-5 milionów złotych rocznie.

Rozmowy toczone są również z przedstawicielami Pepsi – firmie tej w czerwcu kończy się kontrakt na nazwę stadionu Legii, więc koszulki Lecha mogłyby jej pozwolić pozostać w świecie polskiej piłki nożnej.