09.05.2025 14:19

zondacrypto sponsorem tytularnym stadionu w Częstochowie

Po dwóch latach owocnej współpracy umowa sponsorska Rakowa Częstochowa z zondacrypto została przedłużona o kolejne trzy lata. W ramach nowego porozumienia, zondacrypto nabywa prawa do nazwy stadionu, który od dziś nazywa się zondacrypto Arena.

zondacrypto sponsorem tytularnym stadionu w Częstochowie

– Dotychczasową współpracę z zondacrypto można zaliczyć do niezwykle udanych. Razem z naszym sponsorem strategicznym zrealizowaliśmy wiele innowacyjnych inicjatyw, m.in. przeprowadziliśmy pierwszy w Polsce transfer w kryptowalutach. Rozszerzenie partnerstwa do sponsoringu tytularnego stadionu to duży i wiele znaczący krok w rozwoju klubu. Świadczy o potencjale Rakowa, który krok po kroku realizuje kolejne cele w stronę zbliżenia się do najlepiej prosperujących organizacji sportowych w Europie. Klub konsekwentnie dostarcza realną wartość dla naszych sponsorów, co przekłada się na długofalowe i owocne partnerstwa. Oznacza to nie tylko zwiększenie finansowania przez zondacrypto, ale także pokazuje, że są chętni na wspieranie sportu w Częstochowie na dużą skalę – mówi Piotr Obidziński, prezes Rakowa Częstochowa.

Nowa umowa obowiązuje do końca sezonu 2027/2028 i obejmuje szereg działań promocyjnych oraz technologicznych, mających na celu dalsze zacieśnienie współpracy pomiędzy klubem, a zondacrypto. Nie zabraknie również podstawowych świadczeń jak: reklamy sponsora na froncie koszulki, reklamy w formie dywanów 3D, tzw. jamników.

– zondacrypto rozpoczęła przygodę z marketingiem sportowym właśnie w Częstochowie. Jesteśmy zachwyceni otwartością klubu, ale też determinacją w chęć poznania specyfiki blockchainu i rynku kryptowalut. Z naszej strony klub również może liczyć na ciągłe zaangażowanie. M.in. byliśmy obecni na obozie zimowym, objęliśmy mecenat nad Muralem zasłużonego trenera Marka Papszuna, byliśmy przy otwarciu „Mistrzowskiej”. Teraz podjęliśmy decyzję o wsparciu obiektu przy ulicy Limanowskiego. Jest to symbol naszej wspólnej misji i drogi ku nowoczesności i innowacji. Znamy sytuację stadionu. Nie chcemy jednak wchodzić w polemikę, a wspierać. Wykorzystujemy zatem dostępną obecnie infrastrukturę, z nadzieją patrząc w przyszłość – dodaje Krzysztof Sikora, Sponsorship Project Coordinator zondacrypto.

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing