14.03.2025 16:36

„Dwie drużyny, jedna paczka”. Specjalna akcja InPost na najbliższe mecze Newcastle i Atletico

InPost przygotował specjalną aktywację związaną z ważnymi meczami, jakie w najbliższych dniach mają do rozegrania dwie sponsorowane przez markę kluby piłkarskie. "Dwie Drużyny, Jedna Paczka" to działania, które będą poświęcone Atletico Madryt i Newcastle United, w ramach których między innymi kibice będą mogli zamienić InCoiny na kody do Viaplay.

InPost
Autor zdjęcia: InPost

InPost, lider rozwiązań logistycznych dla branży e-commerce w Europie, od grudnia 2023 roku jest sponsorem klubu piłkarskiego Newcastle United, zaś od trwającego sezonu ligowego także Atletico Madryt. W najbliższych dniach obie drużyny czekają ważne spotkanie. W niedzielę 16 marca o godzinie 17:30 Newcastle zmierzy się w finale Carabao Cup z Liverpoolem. Tego samego dnia, tyle, że o godzinie 21:00, Atletico podejmie w meczu hiszpańskiej La Liga ekipę FC Barcelona, z którą zagra także ponad dwa tygodnie później, 2 kwietnia, w rewanżowym meczu półfinału Pucharu Króla.

Z tych okazji InPost zdecydował się na specjalne aktywacje, które będą realizowane w ramach akcji „Dwie drużyny, jedna paczka”. Już od środy 12 marca wszyscy użytkownicy aplikacji InPost Mobile, w zakładce Nagrody, mogą wymieniać InCoiny na vouchery na miesięczny dostęp do Viaplay, gdzie będzie transmitowany finał Pucharu Ligi Angielskiej z udziałem Newcastle, a także mecze popularnych „Srok” w Premier League.

InPost promuje wszystkie wyżej wymienione wydarzenia piłkarskie także na social mediach. Na swoich kontach na Facebooku i Instagramie InPost publikuje w formie Stories ciekawostki dotyczące nadchodzących spotkań, zaś na X możemy spodziewać się ciekawych działań real-time marketingowych.

Dla największych fanów Ateltico i Newcastle czeka jeszcze jedna gratka. Od piątku 14 marca na social mediach Meczyki.pl będzie organizowany konkurs, w którym do wygrania będą koszulki obu drużyn.

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing