Orlen został sponsorem strategicznym Anwilu Włocławek
Orlen ogłosił nowy rodzaj współpracy z Anwilem Włoclawek. Koncern zaznaczył, że obie spółki, należące do Grupy ORLEN, wspólnie utrzymają zaangażowanie na dotychczasowym poziomie, zapewniając dalsze, stabilne finansowanie trzykrotnego mistrza Polski

Drużyna Anwilu Włocławek to oczywiście niekwestionowana, ciesząca się niesłabnącym zainteresowaniem kibiców marka w polskiej koszykówce. Orlen dodaje, że Anwil jest symbolem polskiej koszykówki.
– Zależy nam, żeby pomimo trudnych okoliczności, miała zapewnione odpowiednie warunki do kontynuowania rozwoju sportowego – podkreśla Lidia Kołucka, dyrektor wykonawcza ds. sponsoringu w Orlenie.
– Jesteśmy z Klubem Koszykówki Włocławek od blisko 30 lat, wpisując się w sportową historię tego miasta. Wiemy ile dla jego mieszkańców znaczy ta drużyna i jak dumni są z osiąganych przez nią sukcesów. My również. Dlatego, pomimo trudniejszego okresu, będziemy kontynuować nasze wsparcie, choć w ograniczonym zakresie, pozostając sponsorem tytularnym włocławskiego klubu. ANWIL to marka mocno zakorzeniona w świadomości kibiców i chcemy, by tak pozostało – mówi Konrad Tajduś, prezes zarządu ANWIL.
Współpraca na jaki czas?
Umowa sponsoringowa będzie obowiązywała do końca czerwca 2025 roku i gwarantowała świadczenia na uzgodnionym wcześniej poziomie. Logotyp Orlenu będzie prezentowany na najlepszych powierzchniach reklamowych w Hali Mistrzów we Włocławku (w tym na parkiecie – na kołach podkoszowych i bandach LED) oraz na strojach sportowych zawodników. Stała ekspozycja logotypu ORLEN, również podczas telewizyjnych i internetowych transmisji krajowych rozgrywek ligowych i europejskich pucharów, będzie dla Grupy ORLEN gwarancją dotarcia do tysięcy kibiców koszykówki.
Połączony sponsoring włocławskiej koszykówki przez spółki z Grupy ORLEN będzie realizowany do momentu poprawy koniunktury na rynku, na którym działa ANWIL, co pozwoli spółce powrócić na pozycję wiodącego sponsora klubu.
Dzięki wsparciu ANWILU w ostatnich latach KKW mógł z sukcesami występować w krajowych rozgrywkach oraz reprezentować polską koszykówkę na międzynarodowych arenach. Także ORLEN, jako największy sponsor sportu w Polsce, angażuje się we wsparcie tej dyscypliny. Spółka jest strategicznym partnerem Polskiego Związku Koszykówki. W ramach obowiązującej umowy sponsoruje żeńską i męską reprezentację Polski, a także 16 reprezentacji młodzieżowych, w których swoje talenty szlifuje przyszła kadra koszykówki.

Bartłomiej Najtkowski
Więcej Sponsoring sportu
Hisense nowym sponsorem głównym Rakowa Częstochowa
Hisense – jeden z czołowych światowych producentów elektroniki użytkowej i sprzętu AGD nowym sponsorem głównym Rakowa Częstochowa. Umowa będzie obowiązywać przez najbliższe 2,5 roku.



