Josera oficjalnym partnerem Mistrzostw Świata w Piłce Ręcznej Mężczyzn 2025! Rozgrywki wkraczają w kluczową fazę
Josera, producent żywności dla zwierząt, towarzyszy sportowcom oraz kibicom podczas trwających do 2 lutego Mistrzostw Świata w Piłce Ręcznej Mężczyzn 2025. Marka ogłosiła również swojego nowego ambasadora związanego ze światem sportu – Andreasa Wolffa – słynnego bramkarza i miłośnika zwierząt, który w przeszłości występował również w Polsce. Już 28 stycznia rozgrywki wkraczają w kluczową fazę. To właśnie wtedy rozpocznie się runda pucharowa.

W niedzielę, 26 stycznia, zakończyły się zmagania drużyn w ramach rundy głównej. Znamy już wszystkie reprezentacje, które wyjdą na parkiet w trakcie decydującej fazy turnieju. Po dniu przerwy, od wtorku, kibice znów będą mogli podziwiać dynamiczne akcje, zaskakujące podania, bramki zdobyte w ostatnich minutach meczów i wielkie sportowe nazwiska.
Josera zawsze w centrum rozgrywek
Wszystkim sportowcom, nie tylko tym, którzy awansowali do kluczowej fazy, kibicuje także Josera, producent pet foodu z pasją, który jest oficjalnym partnerem 29. Mistrzostw Świata w Piłce Ręcznej Mężczyzn. Jak podkreśla Josera w swoim sportowym motto, towarzyszącym tegorocznym Mistrzostwom – „We all love to play” (ang. gra słów – wszyscy uwielbiamy grać, bawić się).
Ze światowym sportem markę połączyła ogromna pasja do tego co robi. Podobnie jak piłkarze ręczni konsekwentnie pracowali na swoje osiągnięcia, Josera przez lata budowała najwyższą jakość swoich karm, popartą wymagającymi standardami oraz uzyskanymi certyfikatami jakościowymi. Właśnie ta pasja do pet foodu i uznanie dla świata sportu sprawiły, że marka zdecydowała się zaistnieć podczas Mistrzostw Świata w Piłce Ręcznej Mężczyzn.
– Rola oficjalnego partnera Mistrzostw Świata w Piłce Ręcznej Mężczyzn 2025 to dla nas zaszczyt, ale także wielka szansa na zwrócenie uwagi kibiców na całym świecie na szerokie portfolio naszych produktów z kategorii pet food oraz po prostu przekazanie, że jesteśmy zawsze gotowi, aby odpowiedzieć na potrzeby żywieniowe ich pupili. Mogą zaufać jakości naszych produktów – komentuje Bogdan Piwko, Członek Zarządu odpowiedzialny za marki, Josera.
Piłka ręczna to sport, który łączy całe pokolenia, zapewniając kibicom rodzinną atmosferę oraz sportowe emocje. Niezależnie od tego, czy fani sportu na całym świecie śledzą transmisje ze spotkań, czy są na stadionach osobiście, zawsze towarzyszy im Josera. Logo marki znajduje się na rękawach każdego zawodnika z 32 drużyn biorących udział w rywalizacji, we wszystkich 108 meczach. Dodatkowo podczas rozgrywek wyświetlane są reklamy LED oraz branding marki na sportowych arenach. Josera realizuje także komunikację z wykorzystaniem kanału digital, social media oraz TV. Dodatkowo marka realizuje specjalne eventy w lokalizacjach, w których odbywają się mecze.
Pasja do sportu
Aby jeszcze bardziej podkreślić swoje długofalowe powiązanie z piłką ręczną, Josera podpisała kontrakt z Andreasem Wolffem, słynnym bramkarzem i miłośnikiem zwierząt – prywatnie właścicielem dwóch wilczurów. Jako ambasador, Andreas został twarzą kolejnej kampanii marketingowej marki. Jego pasja do sportu w połączeniu z pasją Josery do pet foodu, zapowiada udaną współpracę zawodnika z marką.
Mistrzostwa Świata w Piłce Ręcznej Mężczyzn 2025 potrwają do 02.02.2025. Rozgrywki wkraczają w kluczową fazę. Josera zaprasza wszystkich do kibicowania!
