17.01.2025 15:10

Przełomowy moment w historii Challenge Tour – ogłoszenie partnera tytularnego

Challenge Tour zmienia nazwę. Dzięki ogłoszonemu dziś wieloletniemu partnerstwu z firmą technologiczną z branży turystycznej, od początku sezonu 2025 cykl będzie nazywał się HotelPlanner Tour. To pierwsza taka współpraca od oficjalnego startu rozgrywek w 1989 roku. Dzięki partnerstwu Tour zyska większe fundusze nagród oraz podniesie standard wydarzeń w ramach Road to Mallorca.

Przełomowy moment w historii Challenge Tour – ogłoszenie partnera tytularnego
Autor zdjęcia: Materiały prasowe

Łączna pula nagród w tym sezonie wyniesie ponad 9 milionów euro, a każde europejskie wydarzenie będzie miało minimalną pulę nagród wynoszącą 300 000 euro, co oznacza wzrost funduszy nagród dla 16 wydarzeń w 2025 roku. Harmonogram HotelPlanner Tour na 2025 rok rozpocznie się już w przyszłym tygodniu w Republice Południowej Afryki.

– Informacja o pozyskaniu przez Challenge Tour wieloletniego partnera to bardzo dobra wiadomość, także w kontekście kolejnej polskiej edycji, organizowanej na Rosie. Wzmocnienie ligi, pozytywnie wpłynie na jakość wszystkich rozgrywek. Gratulujemy przedstawicielom  Challenge Tour i HotelPlanner i cieszymy się, że możemy być częścią projektu, który podnosi standardy golfowej rywalizacji na świecie – mówi Łukasz Tomkiewicz, współorganizator polskiej edycji Challenge Tour organizowanej na Rosie, Wiceprezes PGA Polska.

HotelPlanner, to wiodąca firma technologiczna w branży turystycznej, wykorzystuje autorskie rozwiązania oparte na sztucznej inteligencji, aby kompleksowo spełniać potrzeby podróżujących w zakresie rezerwacji hoteli z jednej platformy. Dzięki swoim zasobom, łączności i zespołowi, firma przyczyni się do rozwoju Tour i otworzy nowe możliwości dla golfa na całym świecie poprzez globalne podróże.

Oprócz partnerstwa tytularnego z Challenge Tour HotelPlanner zainwestuje dodatkowo w sześć wydarzeń zaplanowanych na sezon 2025 oraz w 40 turniejów w całym okresie wieloletniej współpracy.

HotelPlanner Tour to międzynarodowy cykl turniejów, będący platformą dla młodych gwiazd golfa z całego świata.  Od czasu pierwszych zawodów w 1989 roku został rozegrany w 50 krajach. Uczestnicy turniejów mają szansę na atrakcyjne nagrody. Do tej pory 198  różnych zawodników występujących w Challenge Tour wygrało  w sumie 13 majorów, a  581 razy triumfowało w DP World Tour. W 2024 roku, w ramach cyklu obywa się 29 wydarzeń w 18 krajach, w tym jedno w Polsce.

Rosa Golf Club – to jedno z najpiękniejszych, 18-dołkowych pól golfowych w Polsce, zaprojektowane zgodnie ze standardami USGA przez Hansa Georga Erhardta. Kompleks typu parkland powstał w 2004 roku w Konopiskach pod Częstochową. Pole zachwyca różnorodnymi gatunkami drzew i krzewów oraz licznymi akwenami wodnymi. Rosa Golf Club to doskonale wyposażony obiekt, oferujący 80 stanowisk driving range oraz tereny treningowe. Na polu organizowane są wysokiej rangi turnieje, w tym rozgrywki z cyklu Challenge Tour.

Press Glass – to firma z 30-letnim doświadczeniem przetwarzająca szkło dla budownictwa. Jest uznanym dostawcą szyb zespolonych do konstrukcji fasad najbardziej rozpoznawalnych budynków w Europie i USA. Firma Press Glass znana jest z wysokiej jakości produktów, innowacyjności oraz zaangażowania w rozwój technologii przetwórstwa szkła. Firma posiada 15 zakładów produkcyjnych zlokalizowanych w Polsce, Chorwacji, Wielkiej Brytanii, Litwie oraz w Stanach Zjednoczonych. Budynek siedziby, wielokrotnie nagradzany w konkursach architektonicznych, znajduje się przy polu golfowym Rosa Golf Club w Konopiskach k. Częstochowy.

V5 GROUP – agencja komunikacji marketingowej z ponad 30-letnim doświadczeniem, która specjalizuje się w strategii, Public Relations oraz budowaniu relacji. Zrealizowała ponad 1000 projektów dla czołowych marek z wielu sektorów. Od kilku lat mocno angażuje się w projekty golfowe, kreując i organizując wydarzenia oraz projekty dopasowane do strategii biznesowych swoich Klientów. Jest też wydawcą Magazynu PGA Polska i organizatorem wielu turniejów oraz dystrybutorem marki Cutter&Buck.

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing