Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta

Praca hybrydowa

PilkaNaHali.pl to innowacyjny i mocno rozwijający się produkt na polskim rynku, który na co dzień ułatwia dostęp do aktywności wszystkim miłośnikom sportów drużynowych 🏀🏐⚽. Organizacja treningów oraz rozwój portalu to nie jedyna ścieżka naszej działalności. Wyróżniamy się również w tematyce benefitów dla pracowników – od voucherów na wybrane zajęcia sportowe dostępne w portalu, aż po kompleksową organizację cyklicznych treningów i integracji dla firm.

Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Praca hybrydowa

Obecnie poszukujemy młodej, ambitnej osoby, która chciałaby powiększyć nasz Zespół i zostać Młodszym Specjalistą ds. Obsługi Klienta.
Jeżeli sport nie jest Ci obcy, kontakt z innymi ludźmi jest dla Ciebie przyjemnością oraz chcesz zdobyć doświadczenie w młodej, prężnie rozwijającej się firmie sportowej ta oferta jest właśnie dla Ciebie ❗

Twoje zadania:

– obsługa klientów (mail, telefon, CMS/CMR, social media itd.),
– wsparcie w pozyskiwaniu nowych klientów i działaniach marketingowych,
– wsparcie w organizacji zajęć i eventów,
– rozwój projektu w innych miastach Polski,
– wsparcie w działaniach new business, tworzenia kluczowych partnerstw z firmami i influencerami,
– wizytacje na naszych obiektach oraz organizowanych przez nas zajęciach

Co oferujemy:

– startupowy klimat oraz realny wpływ na rozwój firmy,
– możliwość wdrażania własnych projektów,
– pozytywną i luźną atmosferę w pracy w Biznes Hub na Stadionie PGE Narodowym,
– elastyczne godziny pracy (minimum 100 h w miesiącu),
– praca w systemie hybrydowym (częściowo w biurze, częściowo w domu),
– pakiet na zajęcia sportowe w PilkaNaHali.pl,
– zdobycie cennego doświadczenia i styczność z praktykami biznesu.