Najważniejsze informacje

Mecz Gwiazd i Ronaldinho Show. ZINA – jakość na miarę gigantów
ZINA ma coraz większe aspiracje związane z rozwojem na piłkarskim rynku. Specjalizuje się w organizacji wyjątkowych meczów z udziałem gwiazd futbolu. Skoro jej koszulki zakładają wybitne postaci, musi to być niepodważalny znak jakości.![Jakub Karpiński: ZINA ubrała już drużynę Polski z Krychowiakiem i Bońkiem w składzie, a teraz czas na Ronaldinho [WYWIAD]](https://www.sportmarketing.pl/content/uploads/2025/06/Krycha-i-Brazil-300x184.jpg)
Jakub Karpiński: ZINA ubrała już drużynę Polski z Krychowiakiem i Bońkiem w składzie, a teraz czas na Ronaldinho [WYWIAD]

Legendarna Polska Siła Jan Błachowicz przejmuje dowodzenie w World of Tanks Blitz

Industria Kielce wkrótce powoła nowego prezesa. Otwarty konkurs to ewenement w polskim sporcie
Wywiad
Jakub Karpiński: ZINA ubrała już drużynę Polski z Krychowiakiem i Bońkiem w składzie, a teraz czas na Ronaldinho [WYWIAD]
Mecz Gwiazd i spotkanie Polski z Brazylią, w którym wystąpi Ronaldinho, to inicjatywy realizowane dzięki marce ZINA. O jej imponującym rozwoju i perspektywie na przyszłość mówi w rozmowie ze SportMarketing.pl dyrektor zarządzający firmy – Jakub Karpiński.![Jakub Karpiński: ZINA ubrała już drużynę Polski z Krychowiakiem i Bońkiem w składzie, a teraz czas na Ronaldinho [WYWIAD]](https://www.sportmarketing.pl/content/uploads/2025/06/Krycha-i-Brazil-1024x628.jpg)
Krzysztof Gońka: Kort do padla w centrum Warszawy to strzał w dziesiątkę [WYWIAD]
Padel zyskuje w Polsce coraz większą liczbę fanów. Transmisje z zawodów międzynarodowych można oglądać w telewizji oraz na platformach streamingowych, a tę dyscyplinę popularyzują także znane postaci ze świata sportu czy dziennikarstwa, np. Tomasz Smokowski. Teraz w stolicy naszego kraju jest nie lada gratka dla fanów padla!![Krzysztof Gońka: Kort do padla w centrum Warszawy to strzał w dziesiątkę [WYWIAD]](https://www.sportmarketing.pl/content/uploads/2025/06/padel-1-1024x683.jpg)
Mateusz Juza: Komentator jest kibicem, który dostaje pieniądze za to, co robi [WYWIAD]
Mateusz Juza, który przygodę z dziennikarstwem zaczynał w Radiu Gol, w ostatnich latach dał się poznać jako komentator w znanych stacjach takich jak: Eurosport, TVP Sport, Viaplay. W rozmowie ze SportMarketing.pl mówi m.in. o swoich sportowych pasjach: Bundeslidze i piłce ręcznej. Odsłania też kulisy pracy komentatora i reportera.![Mateusz Juza: Komentator jest kibicem, który dostaje pieniądze za to, co robi [WYWIAD]](https://www.sportmarketing.pl/content/uploads/2025/06/Mateusz-Juza-1.jpg)
Marketing
Wydarzenia
Sponsoring sportu
Wideo
Wiceprezes PZB: Przygotowanie Polskiej Ligi Boksu trwało 4 lata
34. Gala Suzuki Boxing Night odbyła się w Mielcu w przeddzień startu Polskiej Ligi Boksu. Te długo oczekiwane przez kibiców rozgrywki, jak się okazuje, były też długo przygotowywane, o czym opowiedział wiceprezes Polskiego Związku Bokserskiego Sławomir Kozłowski.
Łukasz Różański: Chcę zawalczyć o pas mistrza Europy w wadze ciężkiej
– Był szykowany mój powrót na 5 kwietnia, ale rozleciała się gala i czekam na kolejny termin gali. Mam nadzieję, że jak najszybciej zawalczę, wrócę na zwycięską ścieżkę, a później mam nadzieję, że zaatakuję pas europejski w wadze ciężkiej – przyznał Łukasz Różański, były zawodowy mistrz świata w boksie federacji…
Grzegorz Proksa: Polska Liga Boksu komplikuje pracę trenera kadry, ale daje szansę zawodnikom
– Czasy Ligi pamiętam, bo sam w niej boksowałem, więc wiem, jak to wyglądało. Przy starcie jest troszeczkę ciężej, bo jest lekki chaos, więc początek na pewno trochę komplikuje nam pracę, ale daje też możliwość konfrontacji i startu zawodnikom nie tylko na arenie ogólnopolskiej, ale i z zawodnikami z zagranicy…
Cytat dnia
Mam to szczęście, że mam przy sobie zespół profesjonalistów, który na co dzień dba zarówno o aspekty sportowe, jak i te związane z zarządzaniem czy budowaniem marki osobistej. Z reguły jest tak, że ja daję pomysł, sygnał, że coś mnie interesuje, jest dla mnie ważne, zespół rozpracowuje koncepcję i plan, i omawiamy już tylko jego realizację. Także dziś najważniejszy jest dla mnie sport i to jemu dedykuję większość swojego czasu. Biznes jednak bardzo interesuje mnie, cały czas pogłębiam swoją wiedzę czy to w zakresie zarządzania, czy inwestowania i prawa.
Iga Świątek, najlepsza polska tenisistka, zwyciężczyni Rankingu TOP50 Najbardziej Wpływowych Kobiet w Polskim Biznesie Sportowym 2025z artykułu
Iga Świątek dla SportMarketing.pl: Kobiety w sporcie mają ważny głos i ten głos jest słyszalnyFinanse
Najpopularniejsze

Iga Świątek dla SportMarketing.pl: Kobiety w sporcie mają ważny głos i ten głos jest słyszalny

Iga Świątek zwyciężczynią rankingu TOP50 Najbardziej Wpływowych Kobiet w Polskim Biznesie Sportowym

Przemysław Kral: rozmawialiśmy z PZPN, ale szkoda mi na to życia [WYWIAD]

Michał Probierz: w Polsce wciąż mamy za mało obiektów sportowych [WYWIAD]
