Ze świata 15 czerwca 2011

Budweiser wspomoże FA

Amerykański producent piwa zdecydował się na współpracę z Football Association. Umowa ma pomóc cyklowi rozgrywek FA Cup, w przyciągnięciu większej ilości fanów.

The Football Association(FA ) zamierza wykorzystać nową umowę sponsorską z Budweiserem w celu promowania
FA Cup na świecie. Rozgrywki mają stać się równie popularne co Premier League czy Liga Mistrzów.

Umowa z dominującą spółką Budweiserera, Anheuser-BuschInBev, ma zostać ogłoszona oficjalnie w tym tygodniu w Nowym Jorku. Podpisanie umowy przez FA spotkało się z krytyką zarządu, ale ostatecznie piwny koncern stanie się oficjalnym partnerem FA Cup.

Poprzedni sponsorzy tych rozgrywek, tacy jak E.ON czy Littlewoods odtąd, mają się przede wszystkim skupić na propagowaniu rozgrywek na obszarze Wielkei Brytanii.

Umową z koncernem piwa jest warta około 8 milionów otych rocznie.