Wywiady
"Nasze koszykarki mogą reklamować produkt każdej marki"
25. czerwca 2014
źródło: info prasowe
Od kilku dni 1 KS Ślęzy Wrocław ma nowego prezesa. Została nim Katarzyna Ziobro Franczak.


Absolwentka Wydziału Fizjoterapii na Wyższej Szkole Fizjoterapii przez 4 lata sprawowała funkcję prezesa KU AZS WSF. Prowadziła także własny klub fitness we Wrocławiu. Ze Ślęzą związana jest od października 2013 jako dyrektor działu marketingu. 

- Funkcja prezesa w klubie sportowym w Polsce powierzona kobiecie to rzadkość. Dlaczego?
- Kobiety w Polsce coraz częściej piastują stanowiska kierownicze. Nie jest to nowa moda tylko naturalna kolej rzeczy. Kobiety są przedsiębiorcze, zorganizowane – łączą często wiele obowiązków prywatnych i zawodowych, a jednocześnie twarde i nieustępliwe co pomaga w biznesie. 
 
- Od czego zacznie Pani swoją "kadencję"? Czy są obszary, które wymagają Pani szczególnej uwagi?
- Tauron Basket Liga Kobiet, III liga dolnośląsko-lubuska piłki nożnej, akademie dziecięce zrzeszające setki dzieci, sekcja bokserska – przy takim rozwoju Ślęzy Wrocław, obszarów działania jest wiele, tym bardziej, że klub ma historię bogatą w sukcesy i duże aspiracje na przyszłość. Priorytetem jednak jest zmiana sytuacji dotyczącej obiektów sportowych i naszej bezdomności. Poczyniliśmy stosowne kroki aby sprawa budowy własnego kompleksu sportowego zakończyła się sukcesem.

- Co prawda sezon piłkarzy i koszykarek niedawno się zakończył. Czy wiadomo jednak gdzie zagrają sportowcy Ślęzy w przyszłym sezonie?
- Sytuacja dotycząca obiektów, na których rozgrywać będziemy swoje mecze, nie jest jeszcze zamknięta, a oficjalne informacje dotyczące tego tematu zostaną ogłoszone na naszej stronie internetowej. 
 
- Jakie będą "rządy" Katarzyny Ziobro?
- Ambicja i wola walki, którą wyniosłam z boiska, przyda się w pracy jaka mnie teraz czeka. Należę do osób, które każdą sprawę doprowadzają do końca. Słucham ludzi, ale gdy trzeba podjąć ważną decyzję – nie boję się tego. Taka też będzie moja kadencja: dynamiczna, skuteczna i prowadząca do rozwoju klubu. 
 
- Dużo się mówi o poszukiwaniu przez Ślęzę partnerów chcących zaangażować się w klub. Czym mogłaby Pani zachęcić potencjalnych sponsorów?
- Nasze koszykarki mogą reklamować produkt każdej marki…od bułki do wiertarki! Młody, waleczny zespół Ślęzy Wrocław, występujący na parkietach TBLK, może być doskonałą wizytówką każdej firmy. 
powrót » do góry » drukuj wyślij link komentarze (0) dodaj komentarz
© 2010-2019 SPORTMARKETING.PL. All rights reserved.