Rankingi
Marketing pod lupą - czerwiec 2013
28. czerwca 2013
autor: Krzysztof Baranowski
Najciekawsze inicjatywy marketingowe czerwca 2013 roku. Polska, czy świat - nie ma różnicy, najważniejsze, aby było ciekawie i skutecznie.

Kliknij na zdjęcie, aby je skomentować
1.
Nieśmiertelni kibice Sport Recife
Kibice w Brazylii żyją piłką nożną nawet po śmierci. Jedna z lokalnych drużyn namówiła swoich fanów, aby podpisali deklarację zezwolenia na pośmiertne wykorzystanie ich organów.

Sport Recife ratuje życie
2.
Rekordowe obroty Adidasa
W 2014 roku czekają nas piłkarskie Mistrzostwa Świata w Brazylii. Adidas ma w związku z tą imprezą ambitne plany, zainkasowania z tytułu akcesoriów piłkarskich sporej sumy.

Rekordowy Adidas
3.
INEA Stadion
Stało się - druga z aren piłkarskich Mistrzostw Europy (po PGE Arenie), zyskała sponsora tytularnego. W poznański obiekt zainwestowała lokalna firma telekomunikacyjna.

INEA Stadion
4.
FIBA się postarała
W przyszłym roku, na terenie Hiszpanii odbędą się koszykarskie mistrzostwa świata mężczyzn. Chociaż to ocena subiektywna, wrażenia artystyczne związane z identyfikacją wizualną są pozytywne.

FIBA się postarała
5.
Poznaj nadludzi
Sportowcy są powszechnie szanowani za upór, w jakim dążą do zwycięstwa. Co można więc powiedzieć o paraolimpijczykach? Poznajcie nadludzi, którzy zostali wyróżnieni podczas festiwalu filmowego.

Poznaj nadludzi
6.
Finansowe Emirates
Linie lotnicze Emirates to w tej chwili lider w swojej branży, w kontekście marketingu sportowego. Boutros Boutros, z którym udało się nam porozmawiać, zdradził w czerwcu politykę swojej firmy w tej sprawie.

Ile wydaje Emirates?

Wywiad SportMarketing.pl z Boutrosem Boutrosem
powrót » do góry » drukuj wyślij link komentarze (0) dodaj komentarz
© 2010-2020 SPORTMARKETING.PL. All rights reserved.