Wywiady
Nie planujemy działań sponsoringowych w Polsce
17. czerwca 2013
autor: Krzysztof Baranowski
Arabskie linie lotnicze Emirates to na chwilę obecną lider w dziedzinie sponsoringu sportowego, jeśli chodzi o podniebnych przewoźników. Jakie zdanie na temat polityki firmy ma Boutros Boutros - DSVP Corporate Communications?


- Według większości badań, Emirates jest liderem wśród linii lotniczych w dziedzinie sponsoringu sportowego. Jakie cele przyświecają Grupie Emirates, w związku z nakładami na tę dziedzinę życia, liczonymi w milionach dolarów?

- Strategia sponsoringu sportowego Emirates jest prosta - chcemy wspierać te dyscypliny, które łączą ludzi na całym świecie. Dlatego szukamy różnorodnych, popularnych dyscyplin i drużyn, które funkcjonują ponad granicami państw i uosabiają nasze hasło "Hello Tomorrow". Celem akcji "Hello Tomorrow" jest ułatwienie ludziom wywodzącym się z różnych kultur czerpanie radości z wzajemnych kontaktów i przeżywanie nowych doświadczeń poprzez wspólne  pasje.

- Ulubioną dyscypliną - poza piłką nożną - jest tutaj tenis. Emirates przejmuje pod swoje skrzydła najważniejsze imprezy tenisowe - BNP Paribas Open, Rogers Cup, Barcelona Open. Dlaczego akurat ten sport znalazł się na liście priorytetów w kontekście sponsoringu?

- Tenis to globalny sport, który wymaga oddania i zaangażowania - to idealny wybór dla takiej marki jak Emirates. Jesteśmy dumnym sponsorem różnorodnych wydarzeń sportowych i kulturalnych. Każdy turniej i wydarzenie mają rzesze swoich wyjątkowych fanów. Poprzez sponsoring sportowy pokonujemy bariery kulturowe i jednoczymy ludzi z różnych środowisk, uczestnicząc w ich pasji i dzieląc ich zainteresowania.

Oprócz tenisa i piłki nożnej,  Emirates sponsoruje też takie dyscypliny, jak F1, krykiet, rugby, żeglarstwo, golf i jeździectwo.

- Prezes linii Emirates szejk, Ahmed bin Saeed Al Maktoum, stwierdził w ostatnim wywiadzie, że nie jest zainteresowany sponsoringiem tytularnym stadionów, tymczasem podobne umowy podpisane zostały z Arsenalem FC i obiektem do krykieta - Emirates Old Trafford.  Jak to w końcu z tymi nazwami jest? Można się spodziewać, że obiekt Realu - Santiago Bernabeu - może wkrótce zmienić nazwę?

- Linie Emirates nie mają żadnych planów związanych ze sponsoringiem stadionu Realu Madryt, Santiago Bernabeu.

- Czy istnieje szansa, aby na przestrzeni najbliższych miesięcy, Emirates weszło ze sponsoringiem sportowym na polski rynek?

- Nie planujemy w najbliższym czasie działań sponsoringowych w Polsce, ale jesteśmy otwarci na nowe, interesujące możliwości, które wsparłyby nas w osiąganiu celów biznesowych.

Rozmawiał Krzysztof Baranowski
powrót » do góry » drukuj wyślij link komentarze (0) dodaj komentarz
© 2010-2019 SPORTMARKETING.PL. All rights reserved.