Wywiady
Sieczko: To będzie święto sportów zimowych
15. lutego 2013
autor: Jakub Jankowski
- Czujemy się ogromnie wyróżnieni, ale też jest to ogromne wyzwanie. Zamierzamy mu podołać – mówi Michał Sieczko z Sysko Marketing.

Kliknij na zdjęcie, aby je skomentować
Firma ta jest organizatorem oprawy i imprezy Mistrzostw Świata w skokach narciarskich i narciarstwie klasycznym, które od 20 lutego do 3 marca będą odbywać się we włoskim Trentino.

- Wy musieliście Włochom przesłać swoje CV czy oni sami się do was zgłosili, żebyście poprowadzili u nich imprezę?
Michał Sieczko: - Włosi obserwowali nas w Zakopanem od kilku lat. Pewnego dnia zgłosili się do nas i zdecydowali, żebyśmy dołożyli swoją cegiełkę do organizacji Mistrzostw Świata w narciarstwie klasycznym. Poprosili nas o opracowanie konceptu oprawy i event marketingu dla ubiegłorocznego Pucharu Świata w skokach narciarskich i tegorocznych Mistrzostw Świata.

- O waszej roli w Mistrzostwach Świata dowiedzieliście się jeszcze w 2011 roku. Jak przez ten czas mijały przygotowania?
- Przygotowania mijały w bardzo przyjaznej atmosferze, gdyż Włosi od początku wiedzieli co chcą osiągnąć. Byli przy tym otwarci na pomysły i merytoryczne uwagi. Po zeszłorocznym Pucharze Świata, wyciągnęliśmy wnioski z tego co jeszcze można zrobić lepiej, więc jestem przekonany, że Mistrzostwa Świata będą wspaniałym świętem sportów zimowych.


- Co będzie się składać na przygotowywaną przez was strategię oprawy artystycznej i event marketing MŚ?
- Na naszą strategię składa się wszystko, co będzie miało miejsce na skoczni i wokół niej, a co dotyczy relacji z kibicami. Podstawę stanowi oprawa artystyczna wydarzeń wchodzących w skład Mistrzostw Świata. Mam na myśli zawody w skokach narciarskich i kombinacji norweskiej, czy ceremonię mistrzostw, wraz z prowadzeniem imprez. Do tego dochodzą atrakcje i projekty okołoeventowe skierowane do kibiców.

- Zamierzacie zaskoczyć nowymi pomysłami, czy postawicie na sprawdzone sposoby wspólnej zabawy z widownią?
- Naszym celem jest, aby kibice wyjechali z Trentino z poczuciem obecności w fajnej, wartej pozytywnych wspomnień imprezie. Kilka elementów już zdradziliśmy, chociażby oficjalny hymn Mistrzostw Świata nagrany przez Gorana Bregovicia. Ujawniliśmy też, że na jeden skok na skocznię powróci Andreas Goldberger. Każdy kibic w cenie biletu otrzyma tzw. „Fan Kit”, a wiele przebojów muzycznych, będzie pochodzić z krajów uczestniczących w MŚ. Dodam, że wybierali je sami zawodnicy. Pojawią się wybrane elementy programu Crowd Supporters (grupa organizująca oprawy imprez sportowych będącą częścią Sysko – przyp. red.) znane z Zakopanego, ceremonie organizowane będą na placach głównych miast -gospodarzy Mistrzostw Świata. Zorganizowane będą parady kibiców, a dla kibiców z Polski przygotowano w hali Centrum Sportu w Predazzo „Polski Dom – Casa Polonia”, w którym z pewnością będzie bardzo przyjemnie. To tylko niektóre z atrakcji, przygotowanych dla wybierających się do Trentino.


- O ile mi wiadomo, będziecie pierwszą polską grupą, która poprowadzi event sportowy za granicą. Czujecie się chyba mocno wyróżnieni?
- Czujemy się ogromnie wyróżnieni, ale też jest to ogromne wyzwanie. Wiemy, że jesteśmy także wsparciem dla naszej reprezentacji, a nie będę ukrywał, że radość kibiców i złote medale Polaków, byłyby dla nas stuprocentowym osiągnięciem celu. Dodam, że przy organizacji imprezy pracuje 1600 wolontariuszy, a w przedsprzedaży rozeszło się ponad 60 tysięcy wejściówek.
powrót » do góry » drukuj wyślij link komentarze (0) dodaj komentarz
© 2010-2019 SPORTMARKETING.PL. All rights reserved.