Aktualności
 
Triumph Media Group na stole
 
8. października 2011, 09:57
autor: Krzysztof Baranowski
źródło: SportsPro Media / własne
 
Triumph Media Group - niemiecka firma zajmująca się sportem - zapewni transmisje telewizyjne z Mistrzostw Europy w tenisie stołowym.
Triumph Media Group to partner marketingowy Europejskiej Unii Tenisa Stołowego (ETTU). Wedle porozumienia zawartego przez obie strony, TMG zapewni podczas zbliżających się Mistrzostw Europy w Polsce ponad 50. godzin relacji na żywo na terenie Azji i Europy z tych zawodów.

Europejska Unia Tenisa Stołowego współpracuje z takimi nadawcami, jak Telewizja Publiczna w Polsce oraz Eurosportem w Azji, Al-Jazeera na Bliskim Wschodzie, ORF w Austrii, ARD i ZDF w Niemczech, Canal+ we Francji, NOS w Holandii i Sportska w Chorwacji. Jak informuje komunikat firmy, transmisje dostępne będą z późniejszej fazy rozgrywek.

Triumph Media Group to także pośrednik w sprzedaży miejsc reklamowych w trakcie zawodów. We wrześniu koncern pośredniczył w sprzedaży praw tytularnych do rozgrywek o europejski czempionat. Najlepszą ofertę przedstawiła sieć sklepów sportowych Intersport. - ETTU wita z zadowoleniem prestiżową markę Intersport, jako sponsora tytularnego rozgrywek. To potwierdzenie rosnącej popularności naszej dyscypliny. Liczymy na rozwój długofalowej współpracy i dziękujemy Triumph Media Group za finalizację umowy - mówił niedawno prezydent ETTU, Stefano Bosi.

Turniej rozpoczyna się w sobotę (8 października) w hali Ergo Arena na granicy Gdańska i Sopotu.
 


Słowa kluczowe: triumph | media | group | etta | telewizja | intersport
 
powrót » do góry » drukuj wyślij link komentarze (0) dodaj komentarz
 
 
© 2010-2020 SPORTMARKETING.PL. All rights reserved.