Aktualności
 
Gazeta Wyborcza partnerem Euro 2012
 
10. września 2011, 10:04
źródło: Gazeta Wyborcza
 
Trójmiejska „Gazeta Wyborcza” została oficjalnym partnerem medialny Euro 2012 w Gdańsku. Taką decyzję podjęły po konkursie władze miasta.
Kliknij na zdjęcie, aby je skomentować
Główny cel współpracy to popularyzowanie wydarzeń sportowych, kulturalnych oraz społecznych w ramach organizacji i przygotowań do Euro 2012.

„Gazeta Wyborcza Trójmiasto” może teraz liczyć na informacje z pierwszej ręki. Redaktorzy gazety nie tylko będą informować o przygotowaniach do imprezy, idei wolontariatu oraz fair play, ale także, w trakcie turnieju, będą towarzyszyć kibicom od stadionu aż po plaże.

„GW” może także liczyć, jako jedyny tytuł prasowy, na swoją obecność w Oficjalnej Strefie Kibica.

- Wspieranie miasta gospodarza Euro 2012 to dla nas wyzwanie. Bardzo się cieszymy, że będziemy mogli pomagać Gdańskowi w organizacji tej najważniejszej w tym stuleciu imprezy - komentował podpisanie umowy Jan Grzechowiak, redaktor naczelny „Gazety Wyborczej Trójmiasto”.
 


Słowa kluczowe: grzechowiak | wyborcza | gdansk | patronat | media | euro2012
 
powrót » do góry » drukuj wyślij link komentarze (0) dodaj komentarz
 
 
© 2010-2020 SPORTMARKETING.PL. All rights reserved.