Aktualności
 
Adidas kontra handel elektroniczny
 
30. sierpnia 2011, 11:40
źródło: własne
 
Kibice reprezentacji Nowej Zelandii w rugby zaprotestowali przeciwko wysokim cenom koszulek Adidasa. Teraz kupują je przez internet. A firma się wścieka.
Kliknij na zdjęcie, aby je skomentować
Już 9 września rozpocznie się Puchar Świata w rugby. Impreza zostanie rozegrana w Nowej Zelandii. Zainteresowanie jest ogromne, a kibice pragną zaopatrzyć się w koszulki swojej reprezentacji. Jednakże charakterystyczne czarne trykoty są sprzedawane w salonach Adidasa w bardzo wysokich cenach.
 
Fani poradzili sobie z tym problemem i zamawiają koszulki ze sklepów internetowych z innych państw. Adidas próbował reagować poprzez zaniechanie dostaw ze swojego sklepu internetowego do Auckland i Christchurch. Jednakże to tylko rozjuszyło kibiców.
 
Ostatecznie firma musiała się ugiąć. Obawy przed karami, a także gniewem kibiców „Kiwi” okazały się zbyt wielkie.

Cóż, firmy, federacje, jak i kluby, muszą się pogodzić z faktem, iż e-commerce jest jedną z najdogodniejszych form handlu. Kibice to dostrzegają i będą korzystać w sposób jeszcze bardziej wzmożony. A że ceny często są niższe niż na sklepowym wieszaku? To nie jest problem klientów.
 


Słowa kluczowe: nowazelandia | adidas | rugby | ecommerce
 
powrót » do góry » drukuj wyślij link komentarze (0) dodaj komentarz
 
 
© 2010-2019 SPORTMARKETING.PL. All rights reserved.