Aktualności
 
PZPN może liczyć na Tymbark
 
26. marca 2020, 13:21
źródło: Łączy Nas Piłka
 
Polski Związek Piłki Nożnej i firma Tymbark należąca do Grupy Maspex, przedłużają współpracę przy Turnieju „Z Podwórka na Stadion o Puchar Tymbarku”.

Na mocy nowej umowy Tymbark pozostanie głównym sponsorem największego turnieju piłkarskiego dla dzieci w Europie do 2024 roku.

- Nasza współpraca z firmą Tymbark trwa nieprzerwanie od 2007 roku i stale się rozwija. Przez ten czas wspólnie stworzyliśmy wyjątkowe wydarzenie, które zachęca dzieci do aktywności fizycznej i pomaga im spełniać pierwsze sportowe marzenia. Turniej ,,Z Podwórka na Stadion o Puchar Tymbarku” stał się bardzo ważnym punktem na sportowej mapie Polski. Wsparcie od naszego głównego sponsora jest nieocenione, dlatego cieszymy się, że nasza współpraca będzie kontynuowana. Dzięki wspólnym inicjatywom pragniemy w dalszym ciągu propagować najważniejsze wartości charakteryzujące nasze rozgrywki: pasję, wychowanie, aktywność fizyczną, przyjaźń i zaangażowanie – mówi prezes PZPN, Zbigniew Boniek.

- Od 14 lat, od kiedy Tymbark został głównym sponsorem Turnieju „Z Podwórka na Stadion o Puchar Tymbarku”, to dla nas wyjątkowa inicjatywa, która łączy się tylko z cudownymi i pozytywnymi emocjami. Umowę o przedłużeniu współpracy z Polskim Związkiem Piłki Nożnej podpisujemy w trudnym dla polskiego sportu czasie, trudnym też dla piłki nożnej. Chcemy jednak dać jasny sygnał i zapewnić uczestników i fanów Turnieju, że będziemy go nadal wspierać, ponieważ wierzymy w ten projekt i chcemy go dalej rozwijać wspólnie z organizatorem. Dziś na przypieczętowanie dalszej współpracy, podajemy sobie trochę zdalny uścisk dłoni, ale przyjdzie moment na prawdziwą wymianę koszulek. Tegoroczna edycja, z oczywistych względów, nie może być kontynuowana w planowanej formie, ale wierzę, że już niedługo wrócimy do gry i spotkamy się na stadionach w całej Polsce. Serdecznie pozdrawiam wszystkich uczestników XX jubileuszowej edycji turnieju – mówi Krzysztof Pawiński, CEO Maspex.

Główną ideą Turnieju „Z Podwórka na Stadion o Puchar Tymbarku” jest popularyzacja aktywności fizycznej i piłki nożnej wśród dzieci w każdym zakątku kraju, spełnianie sportowych marzeń oraz odkrywanie talentów. Rozgrywki odbywają się w kategoriach wiekowych do lat 8, 10 i 12 dla chłopców i dziewcząt.

Turniej „Z Podwórka na Stadion o Puchar Tymbarku” istnieje od 2001 roku. Firma Tymbark, jest głównym sponsorem rozgrywek od VII edycji, czyli 2007 roku.
 
 


Słowa kluczowe: pzpn | puchartymbarku | sponsor | polska | pilkanozna
 
powrót » do góry » drukuj wyślij link komentarze (0) dodaj komentarz
 
 
© 2010-2020 SPORTMARKETING.PL. All rights reserved.