Aktualności
 
MLS zobaczymy także w Polsce
 
28. lutego 2020, 13:53
źródło: MLS
 
Przez jakiś czas nie było pewne, czy w Polsce będzie można oglądać nadchodzący sezon Major League Soccer.

Rozpoczynający się 29 lutego sezon będzie transmitowany do rekordowej liczby krajów na całym świecie. Oferta obejmuje 190 państw i terytoriów, które nabyły prawa obowiązujące do końca sezonu 2022. Wówczas prawa krajowe, międzynarodowe i lokalne wygasną jednocześnie.

Globalne prawa medialne do MLS są dystrybuowane i sprzedane przez IMG. W Polsce nabył je Polsat Sport, a już w sobotę fani obejrzą starcie między Montreal Impact a New England Revolution.

Poniżej prezentujemy listę międzynarodowych nadawców, którzy posiadają prawa do MLS w latach 2020 - 2022:

Północna i Centralna Ameryka:
CTV: Kanada
DAZN: Kanada
ESPN: USA, Meksyk, Ameryka Centralna, Karaiby
FOX: USA
R-Media: Honduras
TSN: Canada
TVA Sports: Canada (po francusku)
Univision: USA (po hiszpańsku)

Afryka:
Abu Dhabi Sports: Północna Afryka
ESPN: Afryka Subsaharyjska

Europa:
Arena Sport: Bośnia i Hercegowina, Chorwacja, Macedonia, Serbia, Słowenia
C More: Szwecja
Cytavision: Cypr
DAZN: Austria, Niemcy, Włochy, Hiszpania, Szwajcaria
Eleven Sports: Belgia, Luksemburg
FOX Netherlands: Holandia
MAX Sport / NTV: Bułgaria
Nova Sport: Czechy, Słowacja
Polsat: Polska
S Sport: Turcja, Azerbejdżan
Silk Sport: Gruzja
Sky Sports & Premier Sports: Wielka Brytania, Irlandia
Sport TV: Portugalia
Strive: Norwegia
TV2: Dania

Ameryka Południowa:
DAZN: Brazylia
ESPN: pozostałe kraje, w tym też Brazylia

Azja i Oceania:
Abu Dhabi Sports: Bliski Wschód
beIN Sports: Azja Południowo-Wschodnia i Oceania, w tym Tajlandia, Laos, Kambodża, Indonezja, Timor Wschodni, Malezja, Filipiny, Hongkong, Singapur, Australia i Nowa Zelandia
Charlton: Izrael
China Sports Media: Chiny
ESPN: Australia, Nowa Zelandia, Wyspy Pacyfiku
SCTV: Wietnam
Sportcast: Tajwan 
 


Słowa kluczowe: mls | polsat | pilkanozna | media | tv | polska | usa | prawamedialne
 
powrót » do góry » drukuj wyślij link komentarze (0) dodaj komentarz
 
 
© 2010-2020 SPORTMARKETING.PL. All rights reserved.